Visual admin - äänitiedotteiden hallinta

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Äänitiedotteita voidaan asettaa palvelussa eri paikkoihin, kuten esimerkiksi tervetuloa-, ruuhka- tai suljettu-tiedotteeksi.

Pääkäyttäjän roolissa voit lisätä, poistaa sekä muokata äänitiedostoja Smart Connect -palvelussa.

Katso video >>

Lisää uusia tiedotteita Smart Connect kutsunumeroa varten alla olevan ohjeen mukaisesti.

  1. Kirjaudu pääkäyttäjän tunnuksilla Telia Smart Connect -web käyttöliittymään
  2. Vasemmalta ylhäältä kolmea viivaa jonka takaa aukeaa asetusvalikko. 
  3. Valitse Hallinta
  4. Tämän jälkeen valitse Puhelinliikenteen asetus -välilehti.
  5. Lopuksi paina kohdasta Avaa napsauttamalla Visual Admin
  6. Visual Admin näkymässä valitse oikeasta reunasta Äänitiedostot ja Muokkaa.

     

Voit luoda tiedotteen tekstistä osiossa ”Teksti puheeksi”. Anna uudelle tiedostolle nimi, valitse kieli (mahdollista valita vain yksi kieli kerrallaan), valitse alasvetovalikosta kategoria sekä lukijan ääni. Tämän jälkeen kirjoita tekstilaatikkoon haluttu tiedotteen sisältö. Voit kuunnella miltä tiedote kuulostaa ennen kuin valitset alta ”Tallenna”.

Voit ladata ”Uusi äänitiedosto” osiossa jo olemassa olevan tiedoston koneelta suoraan palveluun. Valitse tällöin alasvetovalikosta kategoria, hae haluttu tiedosto ”Lisää äänitiedosto” kenttään ja lopuksi valitse ”Lataa tietokoneelta”.

Voit nauhoittaa ”Uusi äänitiedosto” osiossa uuden tiedotteen puhelimitse suoraan palveluun. Valitse tällöin alasvetovalikosta kategoria, anna ”Tallenna puhelulla” osioon puhelinnumero kenttään oma palveluun liitetty numerosi ja valitse ”Soita numeroon”. Järjestelmä soittaa sinulle ja opastaa puheluun vastaamisen jälkeen kuinka toimia. Kun olet äänimerkin jälkeen sanellut tiedotteen, voit lopettaa puhelun ja tiedote tallentuu palveluun. Voit kuunnella sen ”Kaikki äänitiedostot” osiossa. 

Saat lisätyn tiedotteen päälle valitsemalla sen Visual Adminissa kutsunumeron eli IVR  ohjauksiin joko Soita äänitiedosto elementtiin tai Aukioloaikaan. Muista lopuksi tallentaa muutokset Valikon  Tallenna kautta.

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

 

AVAA CHAT

Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
 

Lue lisää käyttötuesta