Telia Oma lasku -palvelu on matkapuhelinliittymän lisäpalvelu. Palvelulla työsuhdeliittymän palvelunumeroiden, ulkomaanpuheluiden ja Yhteys Multi-liittymän käytöstä syntyvä laskutus voidaan jakaa yrityksen ja työntekijän kesken kahdelle erilliselle laskulle liittymälle määriteltyjen estojen mukaisesti.
Toimi näin ennen Oma lasku -palvelun käyttöönottoa:
Yrityksen tulee ensin tilata Oma lasku -palvelu yrityksen y-tunnukselle palvelupyynnön kautta. Katso alla oleva ohje: Oma lasku -palvelun tilaus yritykselle Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa (pääkäyttäjän ohje).
Kun Oma lasku -palvelu on kytketty yritykselle, työsuhdeliittymän käyttäjä voi tilata palvelun liittymällensä Minun Teliasta. Katso alla oleva ohje: Oma lasku -palvelun tilaus liittymälle Minun Teliassa (liittymän käyttäjän ohje)
Oma lasku -palvelun tilaus yritykselle Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa (pääkäyttäjän ohje)
Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu .
Valitse yläreunasta Ota yhteyttä Teliaan ja sieltä kohta Palvelupyynnöt .
Klikkaa Tee palvelupyyntö .
Valitse tyyppi Palvelumuutokset.
Valitse Mitä tuotetta asia koskee? -alasvetovalikosta OmaLasku.
Täytä tarvittavat tiedot.
HUOM! Jos sinulla on useampia hallinnoitavia yrityksiä joille haluat ottaa käyttöön OmaLasku-palvelun, voit luetella kaikki y-tunnukset Miten voimme auttaa -kenttään.
Oma lasku -palvelun tilaus liittymälle Minun Teliassa (liittymän käyttäjän ohje)
Oma lasku -palvelun käyttäjän ohjeesta näet, kuinka palvelu otetaan käyttöön. Tiedostot ovat ladattavissa suomeksi ja englanniksi.
Oma lasku käyttäjän ohje FI (pdf)
Oma lasku user guide EN (pdf)
Palvelukuvauksesta näet, mitä hankkimaasi Oma lasku -palveluun kuuluu. Tiedostot ovat ladattavissa suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi.
Oma lasku palvelukuvaus FI (pdf)
Oma lasku Service Description EN (pdf)
Oma lasku Tjänstebeskrivning SE (pdf)