Luurinmetsästyspäivät ovat käynnissä Katso tarjoukset
Tämä on yritysasiakkaan kirjautumisikkuna. Jos olet työsuhdeliittymän käyttäjä, kirjaudu Minun Teliaan
Kirjaudu sisään pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Työsuhdeliittymääsi hallinnoit kirjautumalla puhelinnumerolla ja salasanalla Minun Teliaan
Asiakkaana sinulla on velvollisuus säilyttää osto- ja takuukuitti huolellisesti. Laite- ja takuutiedot löytyvät lähetelistasta, joka toimitetaan sinulle laitetilauksen yhteydessä.
Hävinneitä kuitteja on mahdollista tiedustella joko Telia Kaupasta tai asiakaspalvelusta. Katso tarkemmat ohjeet alta.
Verkkokaupasta tilattujen kertamaksullisten laitteiden takuu- ja ostokuitteja on mahdollista tiedustella asiakaspalvelusta.
Ota yhteyttä asiakaspalveluun
Palvelulaitetiedoista on mahdollista ottaa kuvakaappaus Telia Inmics-Nebulan sivuilta takuu- ja ostokuittikopioksi. Et kuitenkaan tarvitse kuittia toimittaaksesi laitteen huoltoon Telia Inmics-Nebulan sivujen kautta. Saat otettua kuvakaappauksen seuraavasti:
Telia Kaupasta ostettujen laitteiden osto- ja takuukuitti voi olla mahdollista saada kyseisestä kaupasta, josta olet tehnyt laiteostoksen. Kuittia varten sinun tulee tietää:
Tarkista Telia Kauppojen sijainnit
Vaihtoehtoisesti takuukuittia voi tiedustella asiakaspalvelusta.
Palvelulaitteen vakuutus
Varastettu palvelulaite
Mobiililaitteiden vikatilanteet ja huolto
Tietokoneiden vikatilanteet ja huolto
Asiakaspalvelu ja käyttötuki
Varaa soittoaika Avaa chat
0200 20 300 Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7) (94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
0600 16 171 Arkisin 9–15 (mpm/pvm)
0600 15 500 Ma–pe 8–20, la 9–16:30 (2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %)) Tutustu
Minun Telia Yrityksille
Kirjaudu Rekisteröidy
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.
Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.
Tutustu asiointipalveluun
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä. Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.
Laitteet ja liittymät Muut yritystuotteet
Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.
Siirry kauppaan