Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Haluatko kirjautua Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun kätevästi pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella? Tämä onnistuu, kun otat vahvan tunnistautumisen käyttöön profiilisi asetuksissa.
Mitä tarkoittaa vahva tunnistautuminen? Vahvan tunnistautumisen avulla todennat henkilöllisyytesi helposti sähköisesti esimerkiksi verkkokauppaostoksilla. Henkilötunnuksesi lisätään tilisi tietoihin tietoturvallisesti salattuna.
Mikä on Telia Tili -tunnus?
Minun Telia Yrityksille -rekisteröityminen
Minun Telia Yrityksille -rekisteröityminen ei onnistu
Uusien Minun Telia Yrityksille -käyttäjien lisääminen
Telia Tili -tunnuksen unohtunut salasana
Unohtunut Telia Tili -käyttäjätunnus
Lukittu Telia Tili -käyttäjätunnus
Poistettu Telia Tili -käyttäjätunnus
Muokkaa Telia Tili -tunnuksesi käyttäjätietoja
Minun Telia Yrityksille -kirjautuminen yrityksen ulkopuolisille toimijoille
Yrityksen nimen ja virallisen osoitteen päivittäminen
Uuden yrityksen lisääminen
Asiakaspalvelu ja käyttötuki
Varaa soittoaika Avaa chat
0200 20 300 Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7) (94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
0600 16 171 Arkisin 9–15 (mpm/pvm)
0600 15 500 Ma–pe 8–20, la 9–16:30 (2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %)) Tutustu
Minun Telia Yrityksille
Kirjaudu Rekisteröidy
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.
Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.
Tutustu asiointipalveluun
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla. Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä. Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.
Laitteet ja liittymät Muut yritystuotteet
Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.
Siirry kauppaan