Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Kirjautuminen pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella

Voit kirjautua pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella, kun otat vahvan tunnistautumisen käyttöön.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Haluatko kirjautua Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun kätevästi pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella? Tämä onnistuu, kun otat vahvan tunnistautumisen käyttöön profiilisi asetuksissa. 

Ota vahva tunnistautuminen käyttöön

  1. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
  2. Valitse oikeasta yläkulmasta omat nimikirjaimesi ja sieltä Omat tiedot.
  3. Valitse Tilin asetukset -kohdassa Vahva tunnistus.
  4. Valitse Ota käyttöön ja Tallenna.
  5. Ennen muutosten tekemistä sinun on vahvistettava henkilöllisyytesi. Jatkaaksesi kirjaudu uudelleen sisään Mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla.
  6. Vahva tunnistautuminen on nyt käytössä.
     

Mikä ihmeen vahva tunnistautuminen?
Vahvan tunnistautumisen avulla todennat henkilöllisyytesi helposti sähköisesti esimerkiksi verkkokauppaostoksilla. Henkilötunnuksesi lisätään tilisi tietoihin tietoturvallisesti salattuna.

 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan