Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Tiesithän, että voit tehdä muutokset liittymiisi ja hakea lisää maksuaikaa helposti Yritysportaalissa. Lue lisää

Minun Telia -sovelluksessa on häiriö Laskut -osiossa

Häiriön alkamisaika: 12.05.2020 09:45:00
Häiriön päättymisaika: 12.05.2020 21:31:00

Minun Telia -sovelluksessa on häiriö laskujen tarkastelun ja maksamisen osalta. Häiriö ilmenee 'Laskut' -osiossa hidasteluna tai virheeseen päättymisenä, kun laskuja tarkastelee tai yrittää maksaa. Muut osiot Minun Telia -sovelluksessa toimivat normaalisti. Laskuja voi tarkastella omilla sivuilla kirjautuneena. Häiriö on korjauksessa.

Pahoittelemme häiriötä.
Telia

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen liittymä- ja laitetilaukset pitää toistaiseksi tehdä erikseen. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät