Lähdössä lomalle? Katso ohje Poissaolo- ja lomatiedotteen tekemiseen. Katso ohje
Kiinteän netin yhteysongelmat
Jos laitteesta löytyy Soneran tai Telian tarra jossa on liittymätunnus, on kyseessä yritystuote ja voit jatkaa tällä ohjeella. Yritysliittymissä liittymänumero on yleensä INY-, IN-, DN-, tai BW-alkuinen.
Mikäli laitteesta ei löydy Soneran tai Telian tarraa tai liittymätunnusta, on kyseessä laajakaistatuote ja voit toimia tämän ohjeen mukaan. Mikäli laajakaista ei toimi edelleenkään tehtyjen toimenpiteiden jälkeen, ota meihin yhteyttä soittamalla yritysasiakaspalvelun numeroon 020 355 800. Valikosta valitse Vikatilanteet (kohta 2) ja sen jälkeen Yhteys Kotiin, hybridilaajakaista ja TV -palvelut (kohta 2).
- Tarkista omien laitteiden toimivuus.
- Tee Telian päätelaitteen ja mahdollisten omien laitteiden uudelleenkäynnistys.
- Jos käytössäsi on langaton verkko, testaa yhteys myös verkkokaapelilla.
- Jos yhteys ei palaudu tehdyillä toimenpiteillä, otathan meihin yhteyttä. Ohjeet yhteydeottoon löytyvät alempaa kohdasta Ota yhteyttä, jos yhteys ei palaudu tehdyillä toimenpiteillä.
- Jos käytössäsi on lisäksi langaton verkko, testaa toimiiko yhteys verkkokaapelilla normaalisti.
- Jos sinulla on käytössäsi omia sisäverkon laitteita, testaa toimivuutta suoraan Telian toimittamasta yrityslaitteesta.
- Käytä Telian nopeustestiä yhteyden nopeuden testaamiseen. Kun teet nopeustestiä, irroita nopeustestin ajaksi muut laitteet verkosta.
Mikäli kiinteä nettisi ei toimi edelleenkään tehtyjen toimenpiteiden jälkeen, ole meihin yhteydessä chatin kautta tai soittamalla yritysasiakaspalveluun.
Ei-kiireellisessä tapauksessa ilmoita viasta Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa:
- Kirjaudu
- Valitse etusivulla Viestit.
- Valitse Ilmoita viasta -kohta.
- Täytä kaikki kysytyt kohdat huolellisesti ja mahdollisimman tarkasti – se nopeuttaa vikailmoituksen käsittelyä ja ongelman ratkaisemista.
- Lisää vikailmoitukseen henkilön yhteystiedot, joka on paikan päällä.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Ilman kirjautumista
Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.