SIM-kortti lukittuu turvallisuussyistä, kun näppäilet PIN-koodin väärin kolmesti peräkkäin. Tällöin laite pyytää sinua näppäilemään 8-numeroisen PUK-koodin.
Jos PUK-koodi syötetään liian monta kertaa väärin, SIM-kortti lukittuu pysyvästi ja se tulee vaihtaa. Ei siis kannata näppäillä mitään numeroita ennen oikean koodin saamista.
Huom! Jos pyydät PUK-koodin myyntipisteellämme, varaathan mukaasi henkilöllisyystodistuksen.
Klikkaa sisäänkirjautumisen jälkeen Mobiililiittymät-otsikon alta haluttua liittymää. Avautuvalle sivulle tulee liittymän tietoja ja PUK-koodi.
Näppäile PUK-koodi puhelimeesi ja määrittele PIN-koodi uudelleen puhelimesi antamien ohjeiden mukaisesti.
Huom! Oletko unohtanut salasanasi ja puhelimesi on jo lukkiutunut, eikä sinulla ole Minun Telian tunnuksia? Voit olla yhteydessä yrityksenne puhelinasioita hoitavaan tahoon, jotta hän tarkistaa sinulle PUK-koodin Yritysportaalista.
PUK-koodi Yritysportaalista
Yritysportaalista näet kaikkien yrityksen omistamien liittymien PUK-koodit.
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.