Visual Admin - aikataulujen hallinta

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Telia Smart Connect kutsunumeroiden aikatauluja voidaan hallinnoida yrityksen pääkäyttäjien toimesta. Aikataulujen avulla yritys voi määrittää vakio -aukioloajat ja lisätä halutessaan poikkeusaikatauluja. Tässä ohjeessa kerromme, kuinka pääset muokkaamaan jo olemassa olevia aukioloaikoja. 

Lisää uusia aikatauluja seuraavasti:

  1. Valitse vasemman yläkulman valikosta "hallinta"
  2. Paina seuraavaksi "puhelinliikenteen asetus"
  3. Valitse "Aukioloajat"
  4. Paina + (Plus) -merkistä luodaksesi uuden aikataulun
  5. Anna Kuvaus eli nimi aikataululle
  6. Valitse se aukioloaika listalta minkä loit
  7. Voit tämän jälkeen muokata oletusaikataulua avautuvasta näkymästä
    - Muokkaa aikatauluja tarpeesi mukaan valitsemalla haluttu päivä ja muuttamalla aukioloaikaa.
  8. Mikäli haluat asettaa poikkeuksellisen aikataulun esimerkiksi kesälomia ajatellen, niin valitse "Uusi Poikkeus"
    - Anna Kuvaus poikkeukselle esimerkiksi "lomakausi 2025".
    - Valitse Alkaen kenttä ja sen jälkeen valitse kalenterista alkupäivämää
    - Muokkaa tarvittaessa samaan tapaan Päättyen päivää
    - Tämän jälkeen voit asettaa poikkeavat kellonajat aikavälille kalenteri näkymästä.
  9. Sulje aikataulu näkymä painamalla "tallenna" ja tämän jälkeen ruksia yläreunasta.


Hallinnoi olemassa olevia aikatauluja seuraavasti:

  1. Valitse vasemman yläkulman valikosta "hallinta"
  2. Paina seuraavaksi "puhelinliikenteen asetus"
  3. Valitse "Aukioloajat"
  4. Valitse se aukioloaika mitä haluat muokata
  5. Voit tämän jälkeen muokata oletusaikataulua avautuvasta näkymästä
    - Muokkaa aikatauluja tarpeesi mukaan valitsemalla haluttu päivä ja muuttamalla aukioloaikaa.
  6. Mikäli haluat asettaa poikkeuksellisen aikataulun esimerkiksi kesälomia ajatellen niin valitse "Uusi Poikkeus"
    - Anna Kuvaus poikkeukselle esimerkiksi "lomakausi 2025".
    - Valitse Alkaen kenttä ja sen jälkeen valitse kalenterista alkupäivämää
    - Muokkaa tarvittaessa samaan tapaan Päättyen päivää
    - Tämän jälkeen voit asettaa poikkeavat kellonajat aikavälille kalenteri näkymästä.
  7. Sulje aikataulu näkymä painamalla "tallenna" ja tämän jälkeen ruksia yläreunasta.

Lisätietoa aikataulujen hallinnoinnista, katso video

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

 

AVAA CHAT

Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
 

Lue lisää käyttötuesta