Tavoitettavuuden asetukset

Näin muutat tavoitettavuuden asetuksia
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Näin voit muuttaa Telia Smart Connect -palvelun mobiilisovelluksessa tavoitettavuusasetuksia.

Katso video

  1. Kirjaudu puhelimen Telia Smart Connect sovellukseen. Kirjautumiseen opastavan videon  täältä tai oikealla sivulla oleva Kirjautuminen linkki.
  2. Aloitusnäytöllä näet mikä tavoitettavuus sinulla on päällä: Tavoitettavissa, Neuvottelu, Lounas, Loma, Varattu, Poissa tai Poissa loppupäivän.
  3. Voit vaihtaa tilaasi tavoitettavuuden alasvetovalikosta ja halutessasi laittaa päättymishetken, jonka jälkeen olet taas Tavoitettavissa. Paina lopuksi Tallenna painiketta. 
  4. Näet kuinka puhelusi ohjautuvat eri tiloissa avaamalla Tavoitettavuus ja Tavoitettavuus asetukset, minkä jälkeen kunkin tilan ohjaukset kynän kuvakkeesta. 

Jos päällä on Soita ensin omassa puhelimessa, saapuvat puhelut soivat aina ensin omassa puhelimessa. Muita vaihtoehtoja ovat:

  • Oma puhelin: Puhelut soivat vain omassa puhelimessa.
  • Vastaaja: puhelut ohjautuvat vastaajaan, jonne soittaja voi jättää viestin. Tämä edellyttää, että matkapuhelinliittymällä on käytössä vastaaja palvelu.
  • Kutsunumero: puhelut ohjautuvat johonkin palvelun kutsunumeroista.
  • Jono: puhelut ohjautuvat johonkin palvelun jonoista. Vain kutsunumeroon ohjatut puhelut noudattavat sen aikataulua ja asetuksia.
  • Puhelinnumero: puhelut ohjautuvat itse annettavaan puhelinnumeroon.
  • Oma ääniviesti: puhelut ohjautuvat itse nauhoitettuun viestiin. Soittaja ei voi jättää omaa viestiään.
  • Katkaise puhelu: puhelu katkeaa.
  • Valikko: puhelut ohjautuvat valikkoon, joita on useampia vaihtoehtoja.

Kun varattu kohtaan määritellään minne puhelun haluaa menevän silloin, kun on jo varattuna toisessa puhelussa. Jos puhelu saa tulla koputtamaan matkapuhelimeen, valitse ohjaus omaan puhelimeen ensin.

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

 

AVAA CHAT

Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
 

Lue lisää käyttötuesta

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaika

Jätä yhteydenottopyyntö


Soita meille

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.

Tutustu yritysmyyjiin


Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste