Näin voit muuttaa Telia Smart Connect -palvelun mobiilisovelluksessa tavoitettavuusasetuksia.
Katso video
- Kirjaudu puhelimen Telia Smart Connect sovellukseen. Kirjautumiseen opastavan videon täältä tai oikealla sivulla oleva Kirjautuminen linkki.
- Aloitusnäytöllä näet mikä tavoitettavuus sinulla on päällä: Tavoitettavissa, Neuvottelu, Lounas, Loma, Varattu, Poissa tai Poissa loppupäivän.
- Voit vaihtaa tilaasi tavoitettavuuden alasvetovalikosta ja halutessasi laittaa päättymishetken, jonka jälkeen olet taas Tavoitettavissa. Paina lopuksi Tallenna painiketta.
- Näet kuinka puhelusi ohjautuvat eri tiloissa avaamalla Tavoitettavuus ja Tavoitettavuus asetukset, minkä jälkeen kunkin tilan ohjaukset kynän kuvakkeesta.
Jos päällä on Soita ensin omassa puhelimessa, saapuvat puhelut soivat aina ensin omassa puhelimessa. Muita vaihtoehtoja ovat:
- Oma puhelin: Puhelut soivat vain omassa puhelimessa.
- Vastaaja: puhelut ohjautuvat vastaajaan, jonne soittaja voi jättää viestin. Tämä edellyttää, että matkapuhelinliittymällä on käytössä vastaaja palvelu.
- Kutsunumero: puhelut ohjautuvat johonkin palvelun kutsunumeroista.
- Jono: puhelut ohjautuvat johonkin palvelun jonoista. Vain kutsunumeroon ohjatut puhelut noudattavat sen aikataulua ja asetuksia.
- Puhelinnumero: puhelut ohjautuvat itse annettavaan puhelinnumeroon.
- Oma ääniviesti: puhelut ohjautuvat itse nauhoitettuun viestiin. Soittaja ei voi jättää omaa viestiään.
- Katkaise puhelu: puhelu katkeaa.
- Valikko: puhelut ohjautuvat valikkoon, joita on useampia vaihtoehtoja.
Kun varattu kohtaan määritellään minne puhelun haluaa menevän silloin, kun on jo varattuna toisessa puhelussa. Jos puhelu saa tulla koputtamaan matkapuhelimeen, valitse ohjaus omaan puhelimeen ensin.