Voit aktivoida omasta numerostasi joko suoran tai viivästetyn soitonsiirron toiseen numeroon alla olevalla ohjeella.
Soitonsiirto matkapuhelimen sovelluksella
- Kirjaudu puhelimen Telia Smart Connect sovellukseen. Kirjautumiseen opastavan videon täältä tai oikealla sivulla oleva Kirjautuminen linkki.
- Aloitusnäytöltä avaa Tavoitettavuus ja Tavoitettavuus asetukset, minkä jälkeen esimerkiksi Poissa tilan ohjaukset kynän kuvakkeesta. Tila voi olla muukin haluttu.
- Saapuvat puhelut valikosta valitse Puhelinnumero ja täytä alapuolelle se puhelinnumero, jonne puhelut saavat kääntyä.
- Poista Soita ensin omassa puhelimessa valinta.
- Toista valinnat kohdassa Kun varattu.
- Kun asetukset on määritetty paina Tallenna.
- Soitonsiirto on voimassa, kun päällä on se tila, jolle määritykset teit. Voit vaihtaa tilaasi aloitusnäytöltä ja halutessasi laittaa päättymishetken, jonka jälkeen olet taas Tavoitettavissa. Paina lopuksi Tallenna -painiketta. Tilaa vaihtamalla saat soitonsiirron päälle ja pois.
- Kirjaudu puhelimen Telia Smart Connect sovellukseen. Kirjautumiseen opastavan videon täältä tai oikealla sivulla oleva Kirjautuminen linkki.
- Aloitusnäytöltä avaa Tavoitettavuus ja Tavoitettavuus asetukset, minkä jälkeen esimerkiksi Tavoitettavissa tilan ohjaukset kynän kuvakkeesta. Tila voi olla muukin haluttu.
- Saapuvat puhelut valikosta valitse Puhelinnumero ja täytä alapuolelle se puhelinnumero, jonne puhelut saavat kääntyä.
- Laita päälle Soita ensin omassa puhelimessa -valinta.
- Toista valinnat kohdassa Kun varattu.
- Kun asetukset on määritetty paina Tallenna.
- Tavoitettavuus -osiossa laita kohtaan Aseta soittoaika puhelun siirtoa varten se aika, minkä jälkeen puhelu saa kääntyä toiseen numeroon. Oletuksena on 25 s.
- Viivästetty soitonsiirto on voimassa, kun päällä on se tila, jolle määritykset teit. Voit vaihtaa tilaasi aloitusnäytöltä ja halutessasi laittaa päättymishetken, jonka jälkeen olet taas Tavoitettavissa. Paina lopuksi Tallenna -painiketta. Tilaa vaihtamalla saat soitonsiirron päälle ja pois.
Ota pois päältä Tavoitettavuus asetuksista Ohjaa matkapuhelinnumeroon saapuvia puheluita Tavoitettavissa tilatiedon mukaisesti -asetus, jos haluat että matkapuhelinnumeroosi soitetut puhelut ohjautuvat jonkun muun tilan mukaisesti.
Etsi ohjeita
Ota yhteyttä
Asiointipalvelut
Minun Telia Yrityksille
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen.
Telia Yrityksille -verkkokauppa
Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
Muut asiointipalvelut
TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
MyNebula
Palveluportaali
TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta
IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille
Asiakaspalvelu
Yhteydenotto
0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm
Käyttötuki
Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.
0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Yritysmyynti
Yhteydenotto
Varaa soittoaika
Soita meille
Ma–pe 8–16
(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Paikalliset yritysmyyjät
Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.
Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat
Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.