Soitonsiirto matkapuhelimen sovelluksella

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Voit aktivoida omasta numerostasi joko suoran tai viivästetyn soitonsiirron toiseen numeroon alla olevalla ohjeella. 

  1. Kirjaudu puhelimen Telia Smart Connect sovellukseen. Kirjautumiseen opastavan videon  täältä tai oikealla sivulla oleva Kirjautuminen linkki.
  2. Aloitusnäytöltä avaa Tavoitettavuus ja Tavoitettavuus asetukset, minkä jälkeen esimerkiksi Poissa tilan ohjaukset kynän kuvakkeesta. Tila voi olla muukin haluttu.
  3. Saapuvat puhelut valikosta valitse Puhelinnumero ja täytä alapuolelle se puhelinnumero, jonne puhelut saavat kääntyä.
  4. Poista Soita ensin omassa puhelimessa valinta.
  5. Toista valinnat kohdassa Kun varattu.
  6. Kun asetukset on määritetty paina Tallenna.
  7. Soitonsiirto on voimassa,  kun päällä on se tila, jolle määritykset teit. Voit vaihtaa tilaasi aloitusnäytöltä ja halutessasi laittaa päättymishetken, jonka jälkeen olet taas Tavoitettavissa. Paina lopuksi Tallenna -painiketta. Tilaa vaihtamalla saat soitonsiirron päälle ja pois.

     

  1. Kirjaudu puhelimen Telia Smart Connect sovellukseen. Kirjautumiseen opastavan videon  täältä tai oikealla sivulla oleva Kirjautuminen linkki.
  2. Aloitusnäytöltä avaa Tavoitettavuus ja Tavoitettavuus asetukset, minkä jälkeen esimerkiksi Tavoitettavissa tilan ohjaukset kynän kuvakkeesta. Tila voi olla muukin haluttu.
  3. Saapuvat puhelut valikosta valitse Puhelinnumero ja täytä alapuolelle se puhelinnumero, jonne puhelut saavat kääntyä.
  4. Laita päälle Soita ensin omassa puhelimessa -valinta.
  5. Toista valinnat kohdassa Kun varattu.
  6. Kun asetukset on määritetty paina Tallenna.
  7. Tavoitettavuus -osiossa laita kohtaan Aseta soittoaika puhelun siirtoa varten se aika, minkä jälkeen puhelu saa kääntyä toiseen numeroon. Oletuksena on 25 s.
  8. Viivästetty soitonsiirto on voimassa,  kun päällä on se tila, jolle määritykset teit. Voit vaihtaa tilaasi aloitusnäytöltä ja halutessasi laittaa päättymishetken, jonka jälkeen olet taas Tavoitettavissa. Paina lopuksi Tallenna -painiketta.  Tilaa vaihtamalla saat soitonsiirron päälle ja pois.

     

Ota pois päältä Tavoitettavuus asetuksista Ohjaa matkapuhelinnumeroon saapuvia puheluita Tavoitettavissa tilatiedon mukaisesti -asetus, jos haluat että matkapuhelinnumeroosi soitetut puhelut ohjautuvat jonkun muun tilan mukaisesti.

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

 

AVAA CHAT

Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
 

Lue lisää käyttötuesta

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaika

Jätä yhteydenottopyyntö


Soita meille

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.

Tutustu yritysmyyjiin


Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste