Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Takaisin

Mistä löydän yritysliittymän PUK-koodin?

SIM-kortti lukittuu turvallisuussyistä, kun näppäilet PIN-koodin väärin kolmesti peräkkäin. Tällöin laite pyytää sinua näppäilemään 8-numeroisen PUK-koodin.

Huom! Jos PUK-koodi syötetään liian monta kertaa väärin SIM-kortti lukittuu pysyvästi ja se tulee vaihtaa. Ei siis kannata näppäillä mitään numeroita ennen oikean koodin saamista.

PUK-koodi Yritysportaalista

Yritysportaaliin saat tunnukset, mikäli olet yrityksen allekirjoitusoikeudellinen tai Telialle valtuutettu yhteyshenkilö. Yritysportaalista näet kaikkien yrityksen omistamien liittymien PUK-koodit.

Näin haet PUK-koodin Yritysportaalista:

  • Kirjaudu Yritysportaaliin
  • Klikkaa etusivulta Hallinnoi
  • Hae haluamasi liittymä ja klikkaa sen tiedot auki
  • Avautuvalle näytölle tulee liittymän tietoja ja myös PUK-koodi
  • Näppäile PUK-koodi puhelimeen ja määrittele PIN-koodi uudelleen puhelimesi antamien ohjeiden mukaisesti

Yritysliittymän käyttäjänä saat PUK-koodin näin:

Saat PUK-koodin kirjautumalla täältä valiten ”Hallinnoi omaa työsuhdeliittymääsi”.

  • Kirjaudu sisään, käyttäjätunnuksesi on työliittymäsi puhelinnumero
  • Salasanan saat lähettämällä viestin SALASANA ja välilyönnin perään haluamasi salasana numeroon 15400. Voit myös lähettää pelkän SALASANA tekstin, tällöin saat järjestelmän arpoman salasanan. Salasana kannattaa laittaa talteen, jotta pääset kirjautumaan mikäli puhelimesi lukittuu ja tarvitset PUK-koodin.
  • Klikkaa sisäänkirjautumisen jälkeen Mobiililiittymät-otsikon alta haluttua liittymää
  • Avautuvalle sivulle tulee liittymän tietoja ja myös PUK-koodi
  • Näppäile PUK-koodi puhelimeesi ja määrittele PIN-koodi uudelleen puhelimesi antamien ohjeiden mukaisesti

Jos sinulla ei ole tunnuksia ja puhelimesi on jo lukkiutunut, niin otathan yhteyttä yrityksenne puhelinasioita hoitavaan tahoon. PUK-koodi tarkistetaan Yritysportaalista tämän tahon toimesta.

PUK-koodi yritysasiakaspalvelusta

Voit tiedustella PUK-koodia myös yritysasiakaspalvelusta soittamalla 020 355 800 (ma–pe 8–17, 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min). Yhteyden saat myös www.telia.fi/yrityksille -sivuston chatin kautta, jossa palvelemme arkisin klo 8–16.30. Yritysasiakaspalvelussa PUK-kooditiedustelusta veloitamme palvelumaksun, itsepalveluna PUK-koodin tarkistaminen on maksutonta.

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen liittymä- ja laitetilaukset pitää toistaiseksi tehdä erikseen. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät