Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Laskutusraportoinnin hinnasto

Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Hinnastosta löydät Telian laskutusraportoinnin hinnat. Muista toimenpiteistä veloitetaan voimassa olevan palveluhinnaston mukainen maksu. Toimenpiteisiin kuuluvat esimerkiksi asiakaspalvelun tekemät muutokset, joiden hinnat löydät hinnaston kohdasta Yrityslaskutus.

Kaikki hinnat ovat alvittomia.

Raportointipalvelu
Matkapuhelinlaskutuksen raportointi 230 €/kk 100 € kertamaksu
Kiinteän puheen laskutuksen raportointi 230 €/kk 100 € kertamaksu
Tietoliikennepalveluiden laskutuksen raportointi 230 €/kk 100 € kertamaksu
Palvelun koulutus asiakasdatalla 165 €/tunti Minimiveloitus 2 tuntia, sis. valmistelutyö 1 tunti ja koulutus min. 1 tunti
Vakioraportti

Hinta sisältää raportin ajon ja toimituksen (matkapuhelin-, kiinteän puheen- ja tietoliikennepalveluiden raportit) yhteen yrityksen ennalta sovittuun sähköpostiosoitteeseen.

Kertamaksu 150 €/raportti
Asiakaskohtaiset toteutukset ja muutostyöt

Asiakaspalvelun ja muutoshallinnan asiantuntijatyö on tuntihinnoiteltua. Raportteihin pyydetyt jälkikäsittelytyöt tiedostoihin sekä monimutkaisemmat, erityisosaamista vaativat työt, kuten koulutus, asennus ja raporttien rakenteelliset muutokset:

  • poikkeavat poimintaehdot
  • katkot
  • välisummat
  • asiakaskohtaiset ryhmittelyt
  • asiakkaan pyynnöstä toteutettavan raportin suunnittelu ja toteutus
  • sähköisen laskutusaineiston uudelleenlähetys
  • räätälöityjen erittelyiden, koontilaskujen ja raporttien toteutus
  • omistussuhteen muutokset laskutuskokonaisuuteen
  • organisaatio- ja käyttäjätietojen kerääminen ja dokumentointi toimitusten yhteydessä asiakkaan puolesta.
Asiantuntijan tuntihinnoittelu 165 €/tunti

 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan