Lähdössä lomalle? Katso ohje Poissaolo- ja lomatiedotteen tekemiseen. Katso ohje

Monikanavaista asiakaspalvelua

Genesys Cloudin avulla palvelet asiakkaita ketterästi useassa kanavassa mutta samassa näkymässä.

Mikä on Genesys Cloud?

Genesys Cloud™ -palvelu on pilvipohjainen Contact Center -ratkaisu, joka on tunnustettu Gartnerin tutkimuksessa markkinajohtajaksi. Se skaalautuu pienen yrityksen tarpeista aina tuhansien agenttien laajoihin asiakaspalveluratkaisuihin. Sovellus toimii niin työasemalla kuin mobiilissakin.

Pilvipalveluna toteutetun Genesys Cloud -ratkaisun käyttöönotto on nopeaa, eikä suuria alkuinvestointeja tarvita. Maailmanlaajuisen asiakasratkaisun käyttäjänä hyödyt globaalista kehitystyöstä: palvelun innovatiivinen alusta kehittyy jatkuvasti, ja uudet ominaisuudet ovat käytössäsi välittömästi.

Voit helposti testata Genesys Cloudia virtuaaliympäristössä. Tutustu palvelun käyttökokemukseen ja kokeile toiminnallisuuksia.

​Kokeile Genesys Cloudia​

Kiinnostuitko?

Asiantuntijamme auttavat sinua löytämään tarpeisiisi sopivan ratkaisun.

Ota yhteyttä

Genesys Cloud -lisenssit

Tutustu Genesys Cloud -ratkaisuihin. Valitun Agentin lisenssitason ominaisuuksia voi laajentaa seuraavilta lisenssitasoilta Digital- ja WEM upgrade-laajennuspaketeilla.

 
Agentti

Genesys Cloud CX 1

  • Sisältää mm. puhelut, takaisinsoiton, puhelukampanjat
  • Suojattu IVR, kattavat integraatiot sekä Vaihdekäyttäjän toiminnallisuudet
 
Agentti

Genesys Cloud CX 2

  • Sisältää CX1 ominaisuudet 
  • Digitaaliset kanavat sekä tekoälypohjainen asiakaskohtaaminen
 
Agentti

Genesys Cloud CX 3

  • Sisältää CX1 ja CX2 ominaisuudet 
  • Työvoimanhallinta (WEM)
 
Vaihdekäyttäjä

Genesys Cloud Communicate

  • Sisäisen viestinnän perustyökalut
  • Soittosarjat

Pyydä tarjous tai lisätietoja

Asiantuntijat auttavat löytämään yrityksesi tarpeisiin sopivan ratkaisun.

Pyydä tarjous

Palvelun keskeiset ominaisuudet

Itsepalvelutoiminnot
  • IVR puheentunnistuksella
  • Chatbot
Digitaaliset kanavat
  • Sähköposti
  • Chat
  • Verkkoviestit
  • Tekstiviestit
  • Sosiaalisen median viestit
Työvoimanhallinta
  • Työntekijöiden suorituskyky
  • Resurssienhallinta
  • Laadun varmistaminen
Raportointi ja analytiikka
  • Suorituskyvyn mittarointi
  • Reaaliaikaiset ja historialliset näkymät
  • Historiaraportit
Puhelut ja kontaktien ohjaus
  • Älykäs reititys (ACD)
  • Takaisinsoitto
  • Ennakoiva reititys (best available agent)
Outbound-kampanjat
  • Tehokkaat ja ennustettavat kampanjat
  • Kampanjanhallinta
  • Kustomoidut Inbound/Outbound-komentosarjat
  • Inbound/Outbound-kampanjoiden yhdistely
  • Ennakoivat yhteydenotot
Integraatiot ja applikaatiot
  • AppFoundry-sovelluskauppa
  • Valmiiksi rakennetut integraatiot (mm. CRM: Salesforce, Microsoft Dynamics..) 
  • Julkinen REST API
Yhdistetty viestintä
  • Sisäisen viestinnän työkalut
  • Pilvipohjainen ratkaisu tukee etä-ja hybridityötä
  • Yhdistää sisäiset ja ulkoiset toimijat sekä asiakkaan samaan näkymään
  • Monikanavainen asiointihistoria yhdessä näkymässä

Kokeile Genesys Cloudia virtuaaliympäristössä

Testaa Genesys Cloudia käytännössä virtuaalikierroksen avulla. Virtuaalinäkymä toimii vain tietokoneella, mutta voit myös tilata testilinkin myöhempää kokeilua varten.

 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan