Voit tehdä vikailmoituksen Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa, mikäli sinulla on yrityksen allekirjoitusoikeus, olet nimetty pääkäyttäjä Telia -palveluille tai olet yrityksen Telialle ilmoittama yhteyshenkilö. Siirry ohjeeseen
Jos sinulla ei ole pääsyä asiointipalveluun, voit tehdä vikailmoituksen soittamalla asiakaspalveluumme.
Tee vikailmoitus Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa
- Kirjaudu asiointipalveluun yritysasiakkaana. Kirjaudu
- Valitse Ota yhteyttä Teliaan ja sieltä Vikailmoitukset.
- Valitse Tee vikailmoitus.
- Täytä pyydetyt tiedot ja lisää mahdolliset liitetiedostot.
- Muuta tarvittaessa yhteyshenkilön tiedot kohtaan Tiedot yhteydenottoa varten.
- Valitse Lähetä vikailmoitus.
Voit myös ottaa yhteyttä
kirjautuneena chatissa, tai
soittamalla yritysasiakaspalveluun
Huomaathan, että veloitamme asiakaspalvelun tekemistä toimenpiteistä yritysasiakkaiden palveluhinnaston mukaisesti.