Työsuhdeliittymän käyttäjänä pyydä yrityksen puhelinasioita hoitavaa henkilöä tekemään tämä puolestasi.
Mistä QR-koodi löytyy?
Yrityksen liittymistä vastaava henkilö saa tilauksen jälkeen sähköpostilla ohjeet ja QR-koodin eSIM:n aktivointia varten ja toimittaa saadun QR-koodin työsuhdeliittymän käyttäjälle. Käyttäjä lataa QR-koodin avulla eSIMin laitteeseensa.
Huom! Jos käytössäsi on ollut mobiilivarmenne, se tulee rekisteröidä uudelleen eSIM-käyttöönoton jälkeen
Etsi ohje otsikolla "eSIMin pikasiirron käyttäminen iPhonessa" ja sieltä kohta "Vanhan iPhonen fyysisen SIM-kortin tai eSIMin siirtäminen uuden iPhonen eSIMiin käyttöönoton jälkeen". Toimi ohjeen mukaisesti.
Prosessin aikana sinun tulee tunnistautua Minun Telia -palvelun käyttäjätunnuksella (puhelinnumero ja salasana). Varmistathan ensin, että tunnuksesi Minun Telia -palveluun ovat voimassa ja yritys on sallinut työsuhdeliittymän käyttäjien tilata lisäpalveluita. Kirjaudu Minun Teliaan
Vaihtaessasi eSIMiä tukevan puhelimesi uuteen, tulee sinun ladata uuteen laitteeseen uusi eSIM QR-koodin avulla. Lisäksi liittymälle tulee tehdä eSIMin kortinvaihto.
Minun Telia Yrityksille-asiointipalvelun pääkäyttäjänä voit tilata kortinvaihdon ja eSIM:n lataamiseen tarvittavan QR-koodin Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa. Jos sinulla ei ole oikeutta itse tilata palveluita, pyydä yrityksen puhelinasioita hoitavaa henkilöä tekemään tämä puolestasi.
Telia Käyttötuki apunasi
Jos tarvitset apua käyttöön ja asennukseen liittyvissä asioissa, soita Telia Käyttötukeen. Palvelemme sinua arkisin klo 8–20 ja arkilauantaisin klo 9–16.30. Voit myös varata asennusajan haluamallesi ajankohdalle.
Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.