Lähdössä lomalle? Katso ohje Poissaolo- ja lomatiedotteen tekemiseen. Katso ohje
eSIM laitteenvaihto
Uutta laitetta varten liittymälle tulee aktivoida uusi eSIM kortinvaihdon avulla ja laitteeseen ladata uusi eSIM.
Jos olet yrityksen liittymistä vastaava henkilö, voit tilata kortinvaihdon ja eSIMin lataamiseen tarvittavan QR-koodin asiakaspalvelusta chatissa tai puhelimitse.
Työsuhdeliittymän käyttäjänä pyydä yrityksen liittymistä vastaavaa henkilöä tekemään tämä puolestasi tai iPhonen käyttäjänä varmista, että yritys on antanut henkilöstölle luvan tilata lisäpalveluita Minun Telia -palvelussa.
Huom! Jos käytössäsi on ollut mobiilivarmenne, se tulee rekisteröidä uudelleen eSIM-käyttöönoton jälkeen
eSIM laitteenvaihdon iPhonesta uuteen iPhoneen voi tehdä kahdella eri tavalla:
- Liittymälle tehdään asiakaspalvelussa eSIMin kortinvaihto. Tämän lisäksi lataa uuteen laitteeseen eSIM QR-koodin avulla, jonka saat asiakaspalvelusta.
- Applen sivuilta löytyvän ohjeen avulla. Prosessin aikana sinun tulee tunnistautua Minun Telia -palvelun käyttäjätunnuksella (puhelinnumero ja salasana). Varmistathan ensin, että tunnuksesi Minun Telia -palveluun ovat voimassa ja yritys on sallinut työsuhdeliittymän käyttäjien tilata lisäpalveluita.
Ohje kirjautumiseen työsuhdeliittymällä
Huom! Vaikka olisit oman yrityksesi liittymän käyttäjä, sinun tulee käydä Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun pääkäyttäjänä antamassa lupa tilata lisäpalveluita Minun Telia -palvelussa. Lue lisää miten pääkäyttäjä voi määritellä henkilöstön tilausoikeudet.
Vaihtaessasi eSIMiä tukevan puhelimesi uuteen, tulee sinun ladata uuteen laitteeseen uusi eSIM QR-koodin avulla. Lisäksi liittymälle tulee tehdä eSIMin kortinvaihto.
Toistaiseksi tämä onnistuu vain olemalla yhteydessä asiakaspalveluun.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Ilman kirjautumista
Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.