Soitonsiirron asettaminen VIP Plus -pääkäyttäjäportaalissa käyttäjän puolesta

Tämä ohje on yritysasiakkaille

Tällä sivulla kerrotaan ohjeet soitonsiirron tekemiseksi VIP Plus -pääkäyttäjäportaalissa käyttäjän puolesta. 

Vaihtoehtoisesti käyttäjä voi tehdä soitonsiirron itse VIP Plus -käyttöliittymässä, mobiilisovelluksella tai toiminnekoodilla. 

Huom! Matkapuhelinverkon soitonsiirrot eivät ole käytettävissä, kun liittymällä on VIP Plus -palvelu.

  1. Kirjaudu VIP Plus -pääkäyttäjäportaaliin 
  2. Valitse vasemmanpuoleisesta valikosta Käyttäjät ja etsi käyttäjä, jolle haluat asettaa soitonsiirron
  3. Valitse valikosta Tavoitettavuusasetukset ja Tavoitettavuustilaan perustuva ohjaus
  4. Valitse Saapuvat säännöt -kohdan alla, haluatko tehdä soitonsiirron matkapuhelinnumerolle, lankanumerolle vai molemmille.
  5. Klikkaa Lisää uusi sääntö Säännöt matkapuhelinnumerolle tai Säännöt lankanumerolle riippuen kummalla numerolle haluat tehdä soitonsiirron
  6. Valitse valikosta tavoitettavuustila, jonka aikana soitonsiirto on aktiivinen. Älä käytä soitonsiirtojen tekemiseen loma- tai poissaoloviestiä. 
  7. Valitse kohdassa Ohjaa (ehdoton), mihin numeroon haluat soitonsiirron tehdä ja valitse Tallenna.
  8. Mikäli haluat ottaa soitonsiirron heti käyttöön, muuta käyttäjän tavoitettavuustila käyttäjän asetuksissa kohdassa Tavoitettavuustila.
  9. Valitse valikosta tavoitettavuustila, jolle asetit soitonsiirron. 
  10. Määritä tavoitettavuustilalle päättymisaika ja valitse Tallenna. 

     

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

 

AVAA CHAT

Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
 

Lue lisää käyttötuesta

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaika

Jätä yhteydenottopyyntö


Soita meille

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.

Tutustu yritysmyyjiin


Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste