Lomalle lähdössä? Katso näppärät vinkit loma- ja poissaolotiedotteen tekemiseen Lue lisää

Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Takaisin

Nettiyhteys toimii hitaasti - mitä tehdä?

Netin hitauteen voi olla monia syitä. Kokeile alla olevia konsteja tilanteen korjaamiseksi.

1. Tarkista, että liittymän nettipaketin tiedonsiirron kattoraja ei ole ylittynyt. Jos yhteys toimii hitaasti käyttöosoitteesta riippumatta, on todennäköistä, että nettipaketin kattoraja on ylittynyt ja sen takia yhteys toimii normaalia hitaammin.

2. Käynnistä puhelin uudelleen ja varmista, että virta sammuu kokonaan.

3. Tarkista häiriökartasta onko alueella yleistä verkkovikaa.

4. Tarkista mitä verkkoa käytät. Jos alueella ei ole 3G / 4G-kuuluvuutta, toimii yhteys GSM/EDGE -verkossa, jolloin nopeudet ovat huomattavasti hitaammat. Voit tarkistaa kuuluvuusalueet tästä.

5. Nollaa verkkoasetukset. iPhonessa: Asetukset > Yleiset > Nollaa > Nollaa verkkoasetukset. Huomioithan, että toimenpide nollaa myös Wi-Fi- ja VPN-asetukset.

6. Lukitse puhelin käyttämään 3G- tai 4G-verkkoa.

7. Kokeile SIM-korttia toisessa laitteessa. Jos yhteys toimii nopeammin toisella laitteella, on vika puhelimessa tai sen asetuksissa.

8. Vikailmoitus: jos mikään edellä mainituista toimenpiteistä ei ratkaise ongelmaa, voit tehdä vikailmoituksen yritysasiakaspalveluumme. Vika- ja häiriöilmoituslomaketta pääset täyttämään täällä.

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen liittymä- ja laitetilaukset pitää toistaiseksi tehdä erikseen. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät