Luo tunnukset Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja saat kahvin ja suklaapatukan R-kioskilta. Rekisteröidy ja lunasta Ärräkoodi! Rekisteröidy
Yhteysnopeuden mittaaminen
Saat tarkistettua käyttämäsi nettiyhteyden nopeuden käyttämällä Telian nopeustestiä:
- Siirry nopeustestin sivulle.
- Klikkaa sivulla Aloita-painiketta.
- Testi mittaa yhteysnopeutesi ja saat tuloksen näytölle.
- Sulje kaikki muut käytössä olevat sovellukset. Etenkin tiedostonjako-ohjelmat tai tietokoneelle ohjelmia lataavat sovellukset (esimerkiksi musiikki- tai kuvatiedostojen lataaminen) vaikuttavat maksiminopeuteen oleellisesti.
- Kiinteän nettiyhteyden nopeutta testatessa kytke tietokone suoraan verkkokaapelilla modeemiin/reitittimeen. Langaton lähiverkko (WLAN) voi alentaa merkittävästi maksiminopeutta.
- Varmista, ettei muilta tietokoneilta ole liikennettä verkkoon mittaushetkellä, jos modeemiin on kytketty useampia tietokoneita.
Vinkki! Mittaus kannattaa tehdä useaan kertaan eri päivinä ja kellonaikoina, jotta netin nopeudesta saa luotettavamman tuloksen. Tiedonsiirrossa käytetyt siirtoverkot ja käytössä oleva liittymätekniikka vaikuttavat aina jonkin verran liittymän todelliseen nopeuteen. Tulokset voivat vaihdella myös käytössä olevan internet-selaimen mukaan.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Ilman kirjautumista
Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää