Asiakaslaitteen palauttaminen

Näin palautat käytöstä poistuneen asiakaslaitteen sopimuksen päättyessä.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Kun sopimukseesi on kuulunut Telian omistama ja ylläpitämä asiakaslaite, tulee se palauttaa takaisin Telialle sopimuksen päätyttyä. 

Mitä palautetaan?

  • Palautetaan: Asiakaslaite ja muuntaja sekä muuntajaan kuuluvat kaapelit. 
  • Ei palauteta: Verkkokaapelit tai antennin jatkokaapelit

Näin palautat laitteen takaisin Telialle 

  1. Pakkaa laite vastaanottamaasi palautuspakkaukseen. Olemme lähettäneet pakkauksen sinulle postitse. 
  2. Siirrä palautusosoitteen sisältävä pakettikortti pakkauksen päälle ja sulje palautuspakkaus.  
  3. Toimita pakkaus postiin. Telia huolehtii postimaksusta. 

Jos  et ole saanut palautuspakettia, tai sinulla on muuta kysyttävää, olethan yhteydessä yritysasiakaspalveluumme.  Asiakaspalvelun yhteystiedot

Huom! Palautathan asiakaslaitteen pian sopimuksen päätyttyä. Jos laitetta ei palauteta, joudumme laskuttamaan sen yritykseltäsi. 


Läs instruktionerna för att returnera en kundenhet på svenska 

Read the instructions for returning customer-premises equipment in English

Om ditt avtal innehåller en kundenhet som ägs och upprätthålls av Telia, ska du returnera den till Telia när avtalet löper ut. 

Så här returnerar du enheten till Telia 

  1. Packa din enhet i returpaketet du fick. Vi har skickat paketet till dig per post. 
  2. Klistra adresskortet med returadressen på paketet och stäng paketet.  
  3. Lämna paketet till posten. Telia betalar portot. 
     

Kontakta vår företagskundtjänst om du inte har fått ett returpaket eller om du har frågor. Kontaktuppgifter till företagskundtjänsten 

Obs! Returnera kundenheten så fort som möjligt efter att avtalet har löpt ut. Om enheten inte returneras måste vi fakturera ditt företag för den. 

 

If your agreement has included a customer device owned and managed by Telia, it must be returned to Telia at the expiry of the agreement. 

Returning devices to Telia 

  1. Pack your device in the return package you have received. We have mailed the package to you. 
  2. Affix the address label with the return address on the package and close the return package.  
  3. Take the package to a Posti service point. Telia will pay for the postage. 

If you have not received the return package or have any other questions, please contact our corporate customer care. Customer care contact details 

Note! Please return the customer-premises equipment soon after the expiry of the agreement. If the equipment is not returned, we will have to charge it to your company. 

 

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä