Kun sopimukseesi on kuulunut Telian omistama ja ylläpitämä asiakaslaite, tulee se palauttaa takaisin Telialle sopimuksen päätyttyä.
Mitä palautetaan?
- Palautetaan: Asiakaslaite ja muuntaja sekä muuntajaan kuuluvat kaapelit.
- Ei palauteta: Verkkokaapelit tai antennin jatkokaapelit
Näin palautat laitteen takaisin Telialle
- Pakkaa laite vastaanottamaasi palautuspakkaukseen. Olemme lähettäneet pakkauksen sinulle postitse.
- Siirrä palautusosoitteen sisältävä pakettikortti pakkauksen päälle ja sulje palautuspakkaus.
- Toimita pakkaus postiin. Telia huolehtii postimaksusta.
Jos et ole saanut palautuspakettia, tai sinulla on muuta kysyttävää, olethan yhteydessä yritysasiakaspalveluumme. Asiakaspalvelun yhteystiedot
Huom! Palautathan asiakaslaitteen pian sopimuksen päätyttyä. Jos laitetta ei palauteta, joudumme laskuttamaan sen yritykseltäsi.
Läs instruktionerna för att returnera en kundenhet på svenska
Read the instructions for returning customer-premises equipment in English