Kaikki webinaarit

Hallitse asiakaskohtaamisen kokonaisuus

7 min
Loading video

Korkealaatuinen asiakaspalvelu on toimialasta riippumatta personoitua, tehokasta ja asiantuntevaa. Tämän hetken trendejä ovat monikanavaisuus ja omnikanavaisuus, tietämyskannat, puheentunnistus, chat ja chatbotit sekä erilaiset integraatiot.

Jokainen asiakaskontakti tarjoaa arvokasta, hyödynnettävää dataa, jota voidaan käyttää reaaliaikaisesti muun muassa analytiikassa, monitoroinnissa ja asiakaspalvelun kehittämisessä.

Tässä demossa näytämme, miten me Telialla hallitsemme asiakaskohtaamisen kokonaisuutta. Syvennymme erityisesti siihen, miten saat tietämyskannan käyttöön helposti ja nopeasti, sekä siihen, kuinka puhe muuntuu tekstiksi.  

Onko yrityksesi asiakaskohtaamisen kokonaisuus hallinnassa?

Lue oppaasta vinkit asiakaskokemuksen parantamiseen eri teknologioita yhdistelemällä.

Lataa ilmainen opas
Lisää samasta aiheesta

Webinaarin aihealueet

Demot Asiakaskokemus
Edellinen artikkeli
Nosta rakennustesi älykkyyttä IoT:n avulla
Seuraava artikkeli
Turvallinen FAT-testaus 5G:n avulla

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan