Kuinka voimme auttaa?
Eikö ohjeista löytynyt apua? Ota yhteyttä
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Soita käyttötukeen
Käyttötuki auttaa asennus-, käyttö- ja ongelmatilanteissa puhelimitse tai yrityksenne tiloissa.
Lue lisää
0600 15 500
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Seuraa somessa
LinkedInissä, Facebookissa ja Twitterissä voit keskustella toimialaamme ja palveluihimme liittyvistä asioista.
Telia LinkedInissä
Telia Facebookissa
Telia Twitterissä
Palautteesi on meille tärkeää – siksi luemme niistä jokaisen
Kokosimme lähettämiänne palautteita ja niiden avulla tehtyjä korjauksia kaikkien nähtäville. Palautteiden avulla olemme voineet kehittää palveluitamme, sivustoamme ja ohjeitamme entistä paremmiksi, jotta kokemuksesi kanssamme olisi pikkasen parempi. Kiitos jokaisesta palautteesta!
Palautteesi on meille tärkeää – siksi luemme niistä jokaisen
Kokosimme lähettämiänne palautteita ja niiden avulla tehtyjä korjauksia kaikkien nähtäville. Palautteiden avulla olemme voineet kehittää palveluitamme, sivustoamme ja ohjeitamme entistä paremmiksi, jotta kokemuksesi kanssamme olisi pikkasen parempi. Kiitos jokaisesta palautteesta!