Lähdössä lomalle? Katso ohje Poissaolo- ja lomatiedotteen tekemiseen. Katso ohje

Soitonsiirto 4G-puhe (VoLTE) -palvelussa

Telia 4G-puhe -palvelun soitonsiirtoja voit hallita Minun Telia -asiointipalvelussa.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.
VoLTE-soitonsiirto Minun Telia -sovelluksessa

Lataa ensin Minun Telia -sovellus, jos sitä ei ole vielä puhelimessasi. Latauksen jälkeen asenna ja avaa sovellus.

LATAA SOVELLUS

 

  1. Valitse Minun Telia -sovelluksessa puhelinikoni.
  2. Valitse liittymänumerosi.
  3. Valitse otsikon Telia 4G-puhe vieressä Muokkaa.
  4. Vieritä sivun alareunaan ja syötä numero, johon puhelut siirretään.
  5. Valitse, mitkä soitonsiirrot haluat aktivoida ja Lähetä tilaus.
VoLTE-soitonsiirto Minun Telia -sivustolla
  1. Kirjaudu Minun Teliaan työliittymäsi puhelinnumerolla. Kirjaudu
  2. Täytä matkapuhelinnumerosi (esim. 0401234567) ja salasana. Salasanan saat tarvittaessa lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400. Tekstiviesti on maksuton.
  3. Valitse Liittymäni ja palveluni ja sieltä liittymänumerosi.
  4. Valitse Lisäpalveluni-välilehti ja otsikon Telia 4G-puhe vieressä Muokkaa.
  5. Syötä numero, johon puhelut siirretään.
  6. Valitse, mitkä soitonsiirrot haluat aktivoida ja Lähetä tilaus.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia.

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan