Näin voit muuttaa Telia Smart Connect -palvelun käyttöliittymässä tavoitettavuusasetuksia.
- Kirjaudu Telia Smart Connect -web käyttöliittymään
- Klikkaa oikealta ylhäältä nimeäsi, niin saat auki Oma profiilin ja käyttäjän asetukset.
- Tilatieto alla Muuta tilaa näet mikä tavoitettavuus sinulla on päällä: Tavoitettavissa, Neuvottelu, Lounas, Loma, Varattu, Poissa tai Poissa loppupäivän. Tässä voit vaihtaa tilaasi alasvetovalikosta ja halutessasi laittaa päättymishetken, jonka jälkeen olet taas Tavoitettavissa. Voit myös kirjoittaa viestin, jonka työkaverisi näkevät. Paina lopuksi "Aktivoi” painiketta.
- Näet kuinka puhelusi ohjautuvat eri tiloissa Puheluasetukset.
Jos päällä on ”Soita ensin omassa puhelimessa”, saapuvat puhelut soivat aina ensin omassa puhelimessa. Muita vaihtoehtoja ovat:
- Oma puhelin: Puhelut soivat vain omassa puhelimessa.
- Vastaaja: puhelut ohjautuvat vastaajaan, jonne soittaja voi jättää viestin. Tämä edellyttää, että matkapuhelinliittymällä on käytössä vastaaja palvelu.
- Kutsunumero: puhelut ohjautuvat johonkin palvelun kutsunumeroista.
- Jono: puhelut ohjautuvat johonkin palvelun jonoista. Vain kutsunumeroon ohjatut puhelut noudattavat sen aikataulua ja asetuksia.
- Puhelinnumero: puhelut ohjautuvat itse annettavaan puhelinnumeroon.
- Oma ääniviesti: puhelut ohjautuvat itse nauhoitettuun viestiin. Soittaja ei voi jättää omaa viestiään.
- Katkaise puhelu: puhelu katkeaa.
- Valikko: puhelut ohjautuvat valikkoon, joita on useampia vaihtoehtoja.
”Kun varattu” kohtaan määritellään minne puhelun haluaa menevän silloin, kun on jo varattuna toisessa puhelussa. Jos puhelu saa tulla koputtamaan matkapuhelimeen, valitse ohjaus omaan puhelimeen ensin.