Asioi helposti Minun Telia Yrityksille -palvelussa, jossa näet kokonaisnäkymän yrityksesi palveluista sekä paljon muusta missä ja milloin vain. Tutustu ja rekisteröidy! Luo tunnukset

Tavoitettavuuden asettaminen

Touchpointin aktiviteeteilla ja rooleilla hallinnoit tavoitettavuuttasi. Löydät ohjeen myös videomuodossa kohdasta "Tavoitettavuus ja töihin tuleminen".
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Touchpointin aktiviteetit

  • Tavoitettavissa (oletus)
  • Varattu
  • Poissa
  • Lomaviesti
  • Poissaoloviesti

Vihreällä eli tavoitettavissa-aktiviteetilla puhelut tulevat läpi. 

Jos sinulla on aktiviteettina varattu tai poissa ja puhelu soitetaan työnumeroosi (014- , 09- , 016- alkuinen lankanumero jne. tai valtakunnallinen yritysnumero 010- , 020- , 030- alkuinen jne.), soittajalle kerrotaan heti aktiviteetin tila ja puhelu ohjautuu vastaajaasi, jos se on käytössäsi.

Mobiilinumeroihin soitettaessa varattu- tai poissa-aktiviteetin ollessa päällä puhelu hälyttää sinulla n. 30 sekuntia, jonka jälkeen soittajalle kerrotaan aktiviteetin tila ja puhelu ohjautuu vastaajaasi, jos se on käytössäsi.

Lomaviesti- ja poissaoloviesti-aktiviteetit toimivat hieman eri tavalla: sekä matkapuhelin- että lankanumeroon soitetuissa puheluissa soittajalle kerrotaan heti, että olet joko lomalla tai poissa työpaikalta. Numerovalinnalla 2, puhelu yhdistyy soittajan tavoittelemalle henkilölle. Jos numerovalintaa ei tehdä, puhelu ohjautuu vastaajaan (vaikka se ei normaalisti olisi käytössä).

Esimerkki lomaviestitiedotteesta, jonka soittaja kuulee: "Tavoittelemasi henkilö on lomalla. Jos haluat puhelun siirtyvän tavoittelemallesi henkilölle, paina 2."

Aktiviteetin vaihtaminen heti
  1. Avaa Touchpoint-sovellus.
  2. Pyyhkäise sovelluksessa oikealta vasemmalle saadaksesi aktiviteetti-valikon auki. (Jos pyyhkäiset vasemmalta oikealle, niin saat valikon auki, josta Minä-välilehdeltä voi myös vaihtaa aktiviteettia)
  3. Klikkaa Aktiviteetti-riviä ja valitse haluttu aktiviteetti. (Jos haluat määrittää aktiviteetille päättymisajankohdan klikkaa kolmea pistettä, määritä aktiviteetti ja sille päättymisajankohta ja klikkaa oikean yläkulman oikeinmerkkiä.)
  4. Aktiviteetti on nyt määritelty, voit sulkea aktiviteetti-valikon näpäyttämällä näytön vasenta reunaa valikon ulkopuolella.
  5. Jos määritit aktiviteetille päättymisajankohdan, palautuu sen jälkeen oletusaktiviteetti eli Tavoitettavissa (ellet ole tehnyt Tuleva olotila toiminteella muita aktiviteetteja).
Aktiviteetin ajastaminen
  1. Avaa Touchpoint-sovellus.
  2. Pyyhkäise vasemmalta oikealle saadaksesi valikon auki.
  3. Valitse Tuleva olotila.
  4. Klikkaa oikean yläkulman plus-painiketta (+).
  5. Anna tapahtumalle nimi.
  6. Määritä aktiviteetti ja rooli sekä alkamis- ja päättymisajankohta. Voit myös määritellä huomautuksen, joka näkyy muille käyttäjille ajastuksen aikana.
  7. Tallenna oikean yläkulman oikein-merkistä.
  8. Tuleva olotila on nyt määritelty.
  9. Kun tapahtuma on ohi, rooliksi ja aktiviteetiksi palautuvat oletusrooli (mobiili) ja -aktiviteetti (tavoitettavissa).

Voit myös määritellä tapahtumat toistuviksi. Esimerkiksi jos haluat näyttää työnumeroa työaikana, toista tapahtuma ma-pe klo 8-16 ja määritä rooliksi Työ. Tällöin ei tarvitse erikseen muistaa vaihtaa töihin tullessa roolia. 

Huom! Jos toistat tapahtumia, määritä toistolle päättymispäivä

Aktiviteetti ei vaikuta soitettavissa puheluissa ulospäin näytettävään numeroon,  vaan näytettävä numero määräytyy käytössä olevan roolin mukaan. 

Tavoitettavuus ja töihin tuleminen (video)
 

 

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa soittoaika


PK-yritykset

Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan