Roolit ja roolin vaihtaminen

Näin määrittelet Touchpointissa, mikä numero näkyy puhelun vastaanottajalle.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Rooleilla määrittelet mikä numero näkyy puhelun vastaanottajalle:

  • Mobiili = Soittajana näytetään matkapuhelinnumeroa
  • Työ = Soittajana näytetään työnumeroa (Jos työnumeroa ei ole käytössä, niin soittajana näytetään matkapuhelinnumeroa)
  • Päänumero = Soittajana näytetään ryhmänumeroa, joka on määritelty päänumeroksi (päänumero voi olla vain yksi ryhmänumeroista)
  • Piilotettu = Näytetään tuntematonta soittajaa (voit soittaa anonyymisti)

Huom! Numeronnäyttöasetukset ovat voimassa riippumatta siitä, käynnistätkö puhelun matkapuhelinsovelluksesta tai puhelimen omilla toiminnoilla.

Roolin vaihtaminen
  1. Avaa Touchpoint-sovellus.
  2. Pyyhkäise sovelluksessa oikealta vasemmalle ja klikkaa nimeäsi.
  3. Klikkaa Rooli-riviä ja valitse haluttu rooli.
  4. Tallenna oikean yläkulman oikein-merkillä.
  5. Rooli on nyt asetettu.

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan