Touchpointin käyttöönotto

Näin otat Touchpoint-palvelun käyttöön. Tutustu ohjeisiin tai katso ohjevideo.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.
  1. Etsi ja lataa sovelluskaupastasi (Android-puhelmissa Google Play ja iPhone-puhelimissa App Store) sovellus nimella Telia Touchpoint. 

    Jos olet saanut tervetuloa-tekstiviestin Touchpoint-palvelun kytkemisen yhteydessä, pääset tekstiviestin linkin avulla suoraan hakemaan sovelluksen kaupasta.
  2. Avaa sovellus ja syötä matkapuhelinnumerosi kansainvälisessä muodossa, esim. +358401234567 .
  3. Paina Hae aktivointikoodi -painiketta. Aktivointikoodi tulee sinulle tekstiviestillä.
  4. Syötä saamasi aktivointikoodi Telia Touchpoint -sovellukseen ja klikkaa Aktivoi-painiketta.
  5. Sovellus on tämän jälkeen valmis käytettäväksi
     

Huom! Jos kirjaat puhelinnumerosi väärin tai sinulla ei ole oikeutta käyttää mobiilisovellusta, niin saat virheilmoituksen aktivoinnin epäonnistumisesta. Tarkista yrityksesi yhteyshenkilöltä onko sinulla oikeus Touchpoint sovellukseen.

Telia Käyttötuki apunasi
Jos tarvitset apua käyttöön ja asennukseen liittyvissä asioissa, soita Telia Käyttötukeen. Palvelemme sinua arkisin klo 8–20 ja arkilauantaisin klo 9–16.30. Voit myös varata asennusajan haluamallesi ajankohdalle.
0600 15 500
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
Lue lisää Telia Käyttötuesta
Lisää samasta aiheesta

Tavoitettavuuden asettaminen

Loma- ja poissaoloviestin asettaminen

Hakemisto

Puhelun siirto

Ryhmät eli asiakaspalvelunumerot

Soitonsiirto Touchpoint-palvelussa

Touchpointin puhelulokit

Postilaatikko eli puhelinvastaaja

Palvelun käyttö ulkomailla

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

Avaa chat
Varaa soittoaika

Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

KirjauduRekisteröidy

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Cygate -portaali
Pulsar

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan