Hakemisto

Näin käytät Touchpointin hakemistoa ja etsit käyttäjiä.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Hakemiston, eli sovelluksen Kontaktit-välilehden, kautta voit etsiä muita yrityksesi Touchpoint-käyttäjiä. Jos olet antanut sovellukselle luvan käyttää puhelimen yhteystietoja, niin puhelimen yhteystiedot nousevat myös Kontakteihin.

Sisäisissä kontakteissa näkyy myös henkilön tavoitettavuus kirjoitettuna sekä värikoodilla punainen tai vihreä. Jos kontaktin tiedoissa näkyy punainen luuri, on henkilöllä juuri sillä hetkellä puhelu käynnissä.

Kontaktityypit
  • Suosikki (tumma tähti) = Kontakti liimautuu kontaktit välilehdelle ja kontaktia ei tarvitse erikseen etsiä
     
  • Kontakti (tähti) = Oletuksena kaikki muut yrityksesi Touchpoint-käyttäjät
     
  • VIP (sydän) = Ohituslistalainen. Loma- ja Poissaoloviesti -aktiviteetin aikana ko. henkilö ei kuule loma- tai poissaolotiedotetta, vaan puhelu tulee suoraan läpi. Kontakti myös liimautuu mobiilisovelluksen Kontaktit -välilehdelle
     
  • Estetty (kieltomerkki) = Estetyn kontaktin puhelut eivät tule läpi


Kontaktin tyyppi näkyy kontaktin tiedoissa oikeassa yläkulmassa symbolina, josta voit sen myös vaihtaa.

Etsi kontakteja
  1. Avaa Touchpoint-mobiilisovellus.
  2. Pyyhkäise tarvittaessa vasemmalta oikealle saadaksesi valikon auki ja valitse Kontaktit. (Oletuksena sovellus avautuu Kontaktit välilehdelle.)
  3. Etsi ja valitse haluttu henkilö.

Jos soitat usein tietyille henkilöille, voit tehdä heistä suosikkeja, jolloin niitä ei tarvitse erikseen etsiä Kontaktit-välilehdellä. Voit myös blokata henkilöitä, joilloin heidän puhelunsa eivät tule läpi. Tämä on hyvä ominaisuus, jos esim. jokin robottilaite/modeemi/faksi jostain syystä soittaa sinulle. Lisäät kyseisen kontaktin Touchpointiin ja merkkaat kontaktin estetty.

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)
Numero yhdistyy 1.6. yleiseen Telian yritysasiakaspalvelunumeroon 0200 20300


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan