ICT-alan lakko aiheuttaa ruuhkia ja viivästyksiä Telialla. Lue lisää
Yritystuotteet ja -palvelut
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
020 355 800
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
020 693 693
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?
Ajanvaraus on tilapäisesti suljettu ICT-alan lakon vuoksi.
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Ilman kirjautumista
Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella
Valitettavasti käytössämme ei ole sähköpostia.
Keskustele somessa
Twitterissä ja Telia Yhteisössä voit keskustella toimialaamme ja palveluihimme liittyvistä asioista.
Twitter
Yhteisö