Lomalle lähdössä? Katso näppärät vinkit loma- ja poissaolotiedotteen tekemiseen Lue lisää

Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Takaisin

Nettitikun yhteys ei toimi - mikä neuvoksi?

Pätkiikö nettitikun yhteys? Kokeile seuraavia konsteja:

1. Toimiiko puhelut normaalisti? Katso häiriökartasta onko alueella yleistä verkkovikaa.

2. Sammuta tietokone ja irrota nettitikku koneesta. Käynnistä kone uudelleen ja aseta nettitikku takaisin paikoilleen.

3. Tarkista nettitikun yhteysasetukset. 

4. Kokeile nettitikun sim-korttia toisessa laitteessa, esimerkiksi kännykässä. Jos saat toisella laitteella muodostettua yhteyden verkkoon, kokeile avata jokin nettisivu. Jos sivu toimii normaalisti, on vika nettitikussa tai tietokoneen asetuksissa. Laitteiden asetuksiin liittyviin ongelmiin suosittelemme avuksi Telia Käyttötuki -palvelua. Viallisen nettitikun voi toimittaa huoltoon Telia Kaupan kautta.

5. Yhteysohjelman uudelleenasennus:

  • Irrota nettitikku USB-portista.
  • Poista nettitikun yhteysohjelma tietokoneesta. Käytä ohjelman poistoon yhteysohjelman Uninstall-toimintoa tai ohjauspaneelissa olevaa sovellusta. Poista myös muut mahdolliset yhteysohjelmat (esim. aiemman nettitikun ajalta).
  • Käynnistä tietokone uudelleen.
  • Asenna nettitikku ja yhteysohjelma uudelleen käyttöohjeiden mukaisesti.
  • Käynnistä tietokone uudelleen.

6. Vikailmoitus

Jos mikään edellä mainituista toimenpiteistä ei auta, voit tehdä vikailmoituksen yritysasiakaspalveluumme.

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen liittymä- ja laitetilaukset pitää toistaiseksi tehdä erikseen. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen laitevalikoimamme on tilattavissa toistaiseksi eri kaupasta kuin liittymämme. Siirry ostoksille haluamaasi kauppaan.

Tilaa laitteet
Tilaa liittymät