Luo tunnukset Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja saat kahvin ja suklaapatukan R-kioskilta. Rekisteröidy ja lunasta Ärräkoodi! Rekisteröidy
Telia Company AB on päättänyt yhdistää vuoden 2023 aikana Telia Inmics-Nebulan liiketoiminnan osaksi Telia Finlandin ja Telia Cygaten liiketoimintoja. Suunnitellun muutoksen taustalla on halu vahvistaa Telia One -asiakaslupauksen toteuttamista asiakkaiden luotettuna ICT-kumppanina.
Samalla muutoksella tavoitellaan aiempaa parempaa ja yhtenäisempää asiakas- ja henkilöstökokemusta, selkeämpiä toimintamalleja sekä toiminnan yksinkertaistamista.
Tiedotamme tällä sivulla muutoksen etenemisestä.
Telia Company AB on päättänyt yhdistää vuoden 2023 aikana Telia Inmics-Nebulan liiketoiminnan osaksi Telia Finlandin ja Telia Cygaten liiketoimintoja. Yhdistyminen tapahtuu vaiheittain vuoden 2023 aikana.
Telia Inmics-Nebulan tuottamat palvelut tullaan siirtämään joko Telia Finlandin tai Telia Cygaten liiketoimintoihin. Telia Inmics-Nebulan henkilöstö tulee siirtymään muutoksen myötä joko Telia Finlandin tai Telia Cygaten palvelukseen vaiheittain tämän vuoden aikana.
Tiedotamme tapahtuvista muutoksista asiakkaita sekä yhteistyökumppaneita.
Suunnitellun muutoksen taustalla on halu vahvistaa Telia One -asiakaslupauksen toteuttamista asiakkaiden luotettuna ICT-kumppanina. Samalla muutoksella tavoitellaan aiempaa parempaa ja yhtenäisempää asiakas- ja henkilöstökokemusta, selkeämpiä toimintamalleja sekä toiminnan yksinkertaistamista.
Telia Inmics-Nebulan yhdistyminen Telia Finlandiin ja Telia Cygateen toteutetaan vaiheittain vuoden 2023 aikana. Tiedotamme asiakkaita sekä yhteistyökumppaneista muutoksen edetessä.
Yhdistymisellä ei ole vaikutusta asiakkaille toimitettaviin nykyisiin palveluihin. Yhdistymisen edetessä tapahtuvista mahdollisista muutoksista tiedotamme asiakkaitamme erikseen.
Toistaiseksi muutoksella ei ole vaikutusta asiakas- tai kumppanisopimuksiin tai palveluiden laskutukseen. Mahdollisista muutoksista tiedotamme asiakkaitamme sekä yhteistyökumppaneita erikseen.
Toistaiseksi muutoksella ei ole vaikutusta palveluiden hallintaportaaleihin. Mahdollisista muutoksista tiedotamme asiakkaitamme erikseen.
Toistaiseksi muutoksella ei ole vaikutusta yhteydenottokanaviin. Telia Inmics-Nebulan henkilöstö tulee siirtymään muutoksen myötä joko Telia Finlandin tai Telia Cygaten palvelukseen vaiheittain tämän vuoden aikana.
Myös palvelukanavat ja palvelunumerot pysyvät toistaiseksi samoina. Mahdollisista muutoksista tiedotamme asiakkaitamme erikseen.
Telia One - yksi kumppani riittää
Olemme luotettava ICT-kumppani ja ensimmäinen valinta asiakkaillemme. Missiomme on auttaa yrityksiä ja yhteiskuntaa sekä paikallisesti että kansainvälisesti menestymään jatkuvasti muuttuvassa digitaalisessa maailmassa.
Vankka tietoliikenne-, viestintä- ja IT-palveluosaamisemme sekä kattava ja turvallinen tarjoamamme on ainutlaatuinen yhdistelmä. Näin yritykset voivat varmistaa liiketoimintansa jatkuvuuden ja tehokkuuden, kehittää uusia liiketoimintamalleja sekä parantaa asiakas- ja työntekijäkokemustaan.
Palvelumme koostuvat neljästä ratkaisualueesta: Infrastruktuuripalvelut tarjoavat turvallisen ja vankan kasvualustan ja varmistavat liiketoiminnan jatkuvuuden kaikissa olosuhteissa. Liiketoiminnan palvelut tehostavat ja digitalisoivat asiakkaidemme toimintaa. Asiantuntijapalvelut auttavat kehittämään asiakkaidemme liiketoimintaa ja hyödyntämään digitalisaation mahdollisuuksia. Loppukäyttäjäpalvelut tekevät jokaisesta työstä sujuvampaa.
Teemme yhteistyötä lunastaaksemme lupauksemme: Yksi kumppani on kaikki mitä tarvitset. Tämän mahdollistavat henkilöstömme, asiantuntijatiimimme, joka varmistaa asiakkaidemme liiketoiminnan jatkuvuuden ja ketterän kehityksen. Menestyksemme perusta on erittäin osaava henkilöstömme. Annamme ihmisillemme työkalut ja tuen, joita he tarvitsevat tiellään kohti ammatillista kasvua.
Jäikö sinulle kysyttävää?
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Ilman kirjautumista
Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää