Laitteet palveluna yrityksille

Palvelulaite helpottaa yrityksesi laitehallintaa ja sujuvoittaa arkea.

Palvelulaite helpottaa laitehallintaa

Tuntuuko, että yrityksesi arvokasta aikaa menee työntekijöiden kännyköiden, läppäreiden ja tablettien hallinnointiin? Tai kenties laitteen huolto ja kierrätys tuottaa vaikeuksia, eikä suju suoraviivaisesti? Telia Palvelulaite on helpompi tapa hankkia ja hallinnoida yrityksesi työvälineitä – saat yhdellä kuukausimaksulla laitteen, jonka kierrätämme tietoturvallisesti sopimuskauden päätyttyä.

Ostaminen on vanhanaikaista – palvelulaite helpottaa laitehallintaa

Voit halutessasi lisätä sopimukseen lisäpalveluna huoltopalvelun sekä vakuutuksen. Sopimukselle valitaan laitteesta riippuen joko 12, 24, tai 36 kuukauden pituus. Sopimuskauden päätyttyä voit tilata uuden laitteen haluamallasi sopimuskaudella ja palauttaa vanhan laitteesi meille. Halutessasi voit myös jatkaa laitteen käyttöä tai lunastaa sen yrityksellesi. Palvelulaitteen tilaaminen onnistuu kätevästi verkkokaupastamme.

Siirry verkkokauppaan

Samsung Galaxy Z Fold5 ja Sony Xperia 5 V

Hyötysi

Sujuva laitteiden hallinnointi

Hallinnoit yrityksesi laitetteita helposti yhdessä paikassa.

Ei isoja kertakustannuksia

Maksat palvelulaitteesta kuukausihintaa valitsemasi sopimuskauden mukaan.

Helppo tilaus ja nopea toimitus

Palvelulaitteella on nopea ja ilmainen toimitus.

Laitteet palveluna, arki helpompana

Sujuvoita yrityksesi arkea hankkimalla laitteet palveluna. Inspiroidu esimerkeistä ja jutellaan lisää.

Parempaa resurssien hallintaa

Palvelulaitteella yrityksen ei tarvitse sitoa varojaan tai henkilökunnan aikaa koneiden osteluun. Laitteet saadaan myös samaan laiterekisteriin, jolloin niiden hallinnointi ja ajantasalla pitäminen on varsin helppoa.

Lue lisää – DaaS säästää aikaa ja pitää työntekijöiden koneet ajan tasalla

Helpompi huolto- ja vaihtoprosessi

Palvelulaitesopimus helpottaa laitteiden elinkaaren hallintaa. Valitse palvelulaitteeseesi lisäpalveluna vakuutus ja huoltopalvelu. Vahingon sattuessa uusi laite toimitetaan nopeasti käyttöösi. 

Lue lisää – palvelulaitteella helpotusta laitteiden hallintaan

Kokonaisvaltainen näkymä laitekantaan

Voit hallinnoida palvelulaitteitasi helposti ja turvallisesti kirjautuessasi portaaliin. Löydät portaalin hallintarekisteristä kaikki laitteesi ja niihin liitetyt palvelut sekä muita tallennettuja tietoja, kuten käyttäjä- ja kustannuspaikkatietoja.

Lue lisää – palvelulaitteiden hallinta portaalissa

Ympäristöystävällinen valinta

Palvelulaite sopii myös yritykselle, jolle ekologisuus on tärkeä arvo. Huolehdimme puolestasi laitteen tietoturvallisesta tyhjentämisestä ja takaamme laitteelle joko uuden elinkaaren tai materiaalien tietoturvallisen kierrätyksen.

Lue lisää – hillitse yrityksesi päästöjä palvelulaitteilla

Tilaa yrityksellesi sopivat palvelulaitteet

Palvelulaitesopimus ja -lisäpalvelut valitaan tuotekohtaisella sivulla.

Usein kysyttyä Telia Palvelulaitteesta

Mietityttääkö jokin palvelulaitteessa? Katso löytyisikö tästä vastaus kysymykseesi.

Mitä laitteita voin tilata palvelulaitteena?

Meiltä tilaat palvelulaitteena niin puhelimet, tabletit, läppärit kuin reitittimetkin.

Voit halutessasi lisätä laitteeseen lisäpalveluna vakuutuksen ja huoltopalvelun. Huoltopalvelu lainalaitteella koskee mobiililaitteita, kuten puhelimia, tabletteja ja reitittimiä.

Kuinka pitkän sopimuskausi on?

Telia Palvelulaitteen palvelut ja sopimuskausi ovat valittavissa ostohetkellä. Valittavat kaudet mobiililaitteissa ovat 12 kk, 24 kk ja 36 kk. Tietokoneissa sopimuskauden pituudeksi voit valita 12 kk tai 24 kk.

Palvelu- ja sopimuskausivalinnat vaikuttavat kuukausimaksun suuruuteen. Valitusta paketista muodostuu määräaikainen tilaus.

Voiko palvelulaitetta vaihtaa kesken sopimuskauden?

Ei voi. Voit kuitenkin tilata uuden palvelulaitteen uudella sopimuksella.

Mistä näen jäljellä olevan sopimuskauden?

Näet palvelulaitteen sopimuskauden hallintarekisteristä laitteen tiedoista. Sopimuskausi näkyy myös laskun riveillä.

Voiko palvelulaitteen käyttäjää vaihtaa kesken sopimuskauden?

Kyllä. Pääset muokkaamaan laitteen käyttäjätietoja suoraan hallintarekisteristä laitteen tiedoista.

Palvelulaitteeni hajosi, miten toimin?

Laitteen vikaantuessa Telia Palvelulaite on aina huollettava. Voit avata huoltopyynnön täyttämällä huoltolomakkeen hallintarekisterissä laitteen tiedoista, tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Tarkemmin huollosta ja sen tilaamisesta löytyy asiakastuen ohjeista. Näin tilaat huollon palvelulaitteelle

Palvelulaite on ekoteko

Pienennä hiilijalanjälkeä

80 % laitteen hiilijalanjäljestä syntyy valmistuksen aikana. Palvelulaitteella pienennät merkittävästi laitehankintojen hiilijalanjälkeä. Tuplaat yksittäisen laitteen käyttöiän, kun laite palautuu ja siirtyy toiselle elinkaarelle.

Valitsemalla yhtenäisen mallin kaikille laitteille optimoit koko yrityksesi laitehankintojen hiilijalanjälkeä. Tiesithän, että voit kirjata palvelulaitteen päästösäästön ympäristöraporttiin?