Palvelulaitteella pidät bisneksen pyörimässä
Hanki yrityksesi laitteet palveluna, johon voit valita haluamasi lisäpalvelut sekä sopimuskauden pituuden.
Vakuutus
Valitse palvelulaitteellesi vakuutus, joka kattaa ne yllättävät rikkoutumiset, joita laitevalmistajan takuu ei kata. Omavastuu määräytyy laitteen arvon mukaan.
Huoltopalvelu
Halutessasi voit valita palvelulaitteellesi huoltopalvelun. Jos laite menee rikki, tilaat sille helposti huollon netissä ja voit lähettää sen huoltoon.
Tietoturvallinen kierrätys
Valitsemasi 12, 24 tai 36 kuukauden sopimuskauden päättyessä voit valita tilalle uuden palvelulaitteen ja kierrätämme vanhan laitteesi tietoturvallisesti.

Miksi valita Palvelulaite?
Telia Palvelulaite on helpompi tapa hankkia työvälineet. Saat yhdellä kuukausimaksulla laitteen, jonka kierrätämme tietoturvallisesti sopimuskauden lopussa. Voit myös halutessasi lisätä palveluusi lisäpalveluna huoltopalvelun sekä vakuutuksen.
Lue pikaoppaastamme, miten voit hyötyä palvelulaitteesta.

Luurinmetsästystarjoukset 2.–9.10.
iPhone 14 Pro Max 256 Gt
norm. 42,69 €/kk
MacBook Air 13" M1
norm. 37,77 €/kk
Galaxy Z Flip5
norm. 38,93 €/kk
Galaxy Z Fold5
norm. 61,39 €/kk
Heräsikö kysymys?
Soita asiakaspalveluun
Palvelemme numerossa kaikkia Telian asiakkaita ja Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaita.
0200 20 300
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Arkisin 8–16
Palvelemme numerossa Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita.
060 016 171
(mpm/pvm)
Arkisin 9–15
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää