Yrityksesi laitteet palveluna

Telia Palvelulaitteella huollot ja vakuutukset kuuluvat laitteesi kuukausihintaan.

Työvälineitä joka tarpeeseen – tutustu kärkilaitteisiin

Valitse liittymät palvelulaitteisiisi

Tutustu Sopiva Pro -puhelinliittymiin sekä Liikkuva Netti Pro -mobiilikaistaliittymiin ja hanki laitteisiisi liittymät, joilla surffaat, puhut ja tekstaat työasiat halki missä vain.

Palvelulaitteen hyödyt sinulle

Näin palvelulaite toimii

Palvelu sisältää:

  • Laitteen
  • Toimituksen antamaasi osoitteeseen
  • Huoltopalvelun
  • Vakuutuksen (poislukien lisälaitteet)
  • Laitteen tietoturvallisen kierrätyksen sopimuskauden päätyttyä
  • Tietoturvan, takuun laajennuksen ja esiasennuksen tietokoneille
  • Asiakaspalvelun Yritysportaalissa sekä puhelimitse: 020 693 693 (mpm/pvm) ma–pe klo 8–16.30
Puhelimet ja tabletit – sopimuskausi 24 kk

Laitteen kuukausimaksu sisältää aina päätelaitteen lisäksi myös huoltopalvelun, ja huollon ajaksi saat käyttöösi lainalaitteen.

Palvelulaitteena hankitulla puhelimella ja tabletilla on aina vakuutus, joka kattaa ne yllättävät rikkoutumiset, joita laitevalmistajan takuu ei kata. Vakuutuksen omavastuu määräytyy puhelimen tai tabletin arvon mukaan:

  • Jos laitteesi arvo on alle 200 euroa, on omavastuu 20 euroa.
  • Jos laitteen arvo on tasan 200 ja alle 500 euroa, on omavastuu 50 euroa.
  • Jos laitteen arvo on tasan tai yli 500 euroa ja alle 2000 euroa, on omavastuu 100 euroa.
  • Jos laitteen arvo on yli 2000 euroa, on omavastuu 300 euroa.

Laitetakuun ulkopuolisista huolloista veloitetaan siis korkeintaan omavastuusumma.

Tutustu puhelinvalikoimaanTutustu tablettivalikoimaan

Tietokoneet – sopimuskausi 36 kk

Tietokoneen kuukausikuluun sisältyy laitteen lisäksi

  • Huolto
  • Takuun laajennus, esim. AppleCare Protection Plan, joka sisältää muun muassa teknisen tuen sekä neuvontapalvelun ohjelmistojen asennusta varten.
  • Tietoturvaohjelmisto: F-Secure tai vastaava.
  • Käyttöjärjestelmän esiasennus.
  • Vakuutus, joka kattaa ne yllättävät rikkoutumiset, joita laitevalmistajan takuu ei kata. Laitetakuun ulkopuolisista huolloista veloitetaan korkeintaan omavastuusumma. Vakuutuksen omavastuu määräytyy tietokoneen arvon mukaan:
  • Jos laitteesi arvo on alle 200 euroa, on omavastuu 20 euroa.
  • Jos laitteen arvo on tasan 200 ja alle 500 euroa, on omavastuu 50 euroa.
  • Jos laitteen arvo on tasan tai yli 500 euroa ja alle 2000 euroa, on omavastuu 100 euroa.
  • Jos laitteen arvo on yli 2000 euroa, on omavastuu 300 euroa.

Tutustu tietokoneisiin

Lisälaitteet – sopimuskausi 24 kk

Lisälaitteisiin kuuluvat muun muassa reitittimet, kuulokkeet ja kaiuttimet. Jos lisälaitteesi rikkoutuu tai se menetetään, saat käyttöösi uuden laitteen takuuehtojen puitteissa.

Tutustu reitittimiin, sankakuulokkeisiin ja Jabra-kaiuttimiin:

ReitittimetKuulokkeetKaiuttimet

Lisälaitekaupastamme voit hankkia kertaostoksena myös muut lisälaitteet ja oheistarvikkeet.

Lisälaitekauppaan

Maksulliset lisäpalvelut

Telia Käyttötuki: 0600 15500 (2,25 €/min + pvm/mpm, ALV 24 %) ma–pe klo 8–20, la klo 9–16.30.

Telia Käyttötuessa tietotekniikan ammattilaiset opastavat sinua puhelimitse ja tarvittaessa paikan päällä. Käyttötuesta saat muun muassa:

  • Apua wlan-verkon asennukseen.
  • Laitteiden asennukset muuton jälkeen.
  • Apua ohjelmistopäivityksiin.
  • Apua lisälaitteiden asennukseen.
  • Opastusta ja neuvontaa uusien laitteiden käyttöön.
Toimi näin, jos laite on rikkoutunut

 

1

Kirjaudu Data-Infon portaaliin omilla tunnuksillasi. Mene portaalissa Hallintarekisteriin klikkaamalla ensin Kauppa, sitten Hallinta ja sen jälkeen Hallintarekisteri. Valitse laite ja tilaa huolto.

 

 

2

Sinulle toimitetaan rikkoutunutta tai menetettyä laitetta vastaava laite.

 

3

Toimita rikkoutunut laite palautuskuoressa huoltoon.

 

4

Rikkoutunut laite palautetaan sinulle huollettuna. Palauta samassa pussissa lainalaite meille.

Huom. lisälaitteen rikkoutuessa saat suoraan käyttöösi toisen vastaavan laitteen.

Tietokoneet huolletaan Apple- ja Microsoft Surface -laitteita lukuun ottamatta paikan päällä työpaikallasi.

Heräsikö kysymys? Katso vastaus UKK-sivulta

Entä jos palvelulaite putoaa kädestä ja rikkoutuu? Keneltä voin kysyä neuvoa? Usein kysyttyä -sivulta löydät vastaukset näihin ja moneen muuhun kysymykseen.

Usein kysyttyä -sivulle

Luettavaa palvelulaitteesta

Startup-yritys MeetingPackage.com kasvaa vauhdilla – yli sata maata vuodessa

MeetingPackage.com on tehnyt juuri sen, mitä startup-yrityksiltä nykypäivänä odotetaan: laajentunut kovaa tahtia ulkomaille.

Lue lisää

Kaikki siirtyy mobiiliin – ovatko organisaatiosi päätelaitteet valmiudessa?

Mobiilipäätelaitteista, kuten puhelimista, on tullut työntekijöille lähes yhtä tärkeitä kuin kannettavista tietokoneista.

Lue lisää

Aurinkoisempia työpäiviä sekä asiakkaille että työntekijöille – case Sininen Meteoriitti

Oman henkilöstön arjen tulee olla jouhevaa. Työntekijöilleen Sininen Meteoriitti hankkii laitteet palveluna Telialta.

Lue lisää

Haluatko tilata kerralla enemmän?

Suuret palvelulaitetilaukset hoidat kätevimmin suoraan Data-Infon portaalissa rekisteröitymällä asiakkaaksemme. Voit myös jättää yhteystietosi, niin kasaamme kanssasi yrityksellesi sopivan palvelulaitepaketin.

Vapauta itsesi työpöydästä

Sopiva Pro N Plus -puhelinliittymällä saat rajattomasti dataa ilman nopeusrajoituksia kaikkialla pohjolassa ja Baltiassa. Nyt tarjoushintaan 24,90 €/kk!

tilaa

elä äärettömästi 4g-verkossa

Tutustu tarkemmin Liikkuva Netti Pro XL -liittymäämme, jonka vauhti huimaa päätä. Hinta ei: nyt vain 20,90 €/kk.

Tilaa