Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Kirjaudu työsuhdeliittymällä

Näin kirjaudut tarkastelemaan työsuhdeliittymääsi.
Tämä ohje on yritysasiakkaille. Näytä kuluttaja-asiakkaiden ohje

Millä kirjaudun?

Voit tarkastella työsuhdeliittymääsi kirjautumalla Minun Teliaan työliittymäsi puhelinnumerolla ja salasanalla. 

Saat uuden salasanan lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €). 


Missä kirjaudun?

Voit kirjautua joko


Mitä voin tehdä kirjautuneena?

Työsuhdeliittymän käyttäjänä voit tarkastella liittymäsi käyttöön liittyvää dataa ja mitä työsuhdeliittymäsi paketti pitää sisällään.

Voit tehdä tietoihisi sellaisia muutoksia, jotka yrityksenne pääkäyttäjä on valinnut työntekijöiden itse muokattaviksi. Samaa koskee palveluiden tilaamista. 

Lue lisää liittymän tarkastelusta ja hallinnoinnista Minun Teliassa  
 

Kirjautuminen selaimessa

Kirjaudu Minun Teliaan selaimessa

Avaa kirjautumisikkuna

  1. Kirjaudu sisään Liittymän käyttäjänä valitsemalla Jatka kirjautumaan. 
  2. Syötä Puhelinnumero-kenttään työliittymäsi puhelinnumero.
  3. Syötä Salasana-kenttään salasanasi, jonka olet saanut tekstiviestitse. 

    Unohtuiko salasana? Näin tilaat uuden
  4. Valitse Kirjaudu.
     

Huom! Mikäli olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun, tulee sinun ensin kirjautua sieltä ulos.

Kirjautuminen sovelluksella

Näin otat Minun Telia -sovelluksen käyttöön ja kirjaudut palveluun.
Ohjeet koskevat Minun Telia sovelluksen versiota 8.0.0 tai uudempi

  1. Lataa ja asenna Minun Telia -sovellus Androidille Google Play -kaupassa tai iOSille App Storessa.
  2. Lähetä tekstiviesti SALASANA numeroon 15400. Viesti on veloitukseton. Saat paluuviestinä salasanan Minun Teliaan.
  3. Valitse Minun Telia -sovelluksessa Telia-tunnus. 
    Kirjaudu sisään käyttäjätunnuksella, joka on työliittymäsi puhelinnumero ja salasana tekstiviestin paluuviestissä saamasi salasana.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan