Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Yrityskäyttäjä, kirjautuminen kannattaa

Hoida asiasi välittömästi ja vaivattomasti netissä. Ei jonoja eikä turhaa säätöä.

Yrityksesi liittymiä, laskutusta ja palveluja voit hallinnoida Telia Yritysportaalissa, jos olet yrityksenne pääkäyttäjä. Eikö Yritysportaali ole vielä tuttu? Lue lisää ja luo tunnukset

Omaa työsuhdeliittymääsi pääset hallinnoimaan kirjautumalla puhelinnumerollasi. Salasanan luot helposti puhelimellasi

Etkö ole yrityskäyttäjä? Kirjaudu yksityisasiakkaana

Monta hyvää syytä asioida netissä

Tunnukset kirjautumiseen

Käyttäjätunnuksesi Teliaan on niinkin helppo kuin oma työliittymäsi puhelinnumero, ihan perinteisessä numeromuodossa. Kuten esimerkiksi näin: 0401234567.

Jos olet vailla salasanaa, saat luotua sen lähettämällä työsuhdeliittymästäsi viestin SALASANA *tähän haluamasi salasana* numeroon 15400. Vaihda merkkien *tähän haluamasi salasana* tilalle haluamasi salasana. Käytä salasanassa 8–14 merkkiä, joista ainakin yhden tulee olla numero tai erikoismerkki. Eli esimerkiksi viesti SALASANA ABCD1234 muuttaa salasanan ABCD1234-muotoon.

 

Nyt kun olet onnistuneesti selvittänyt tunnuksesi ja luonut salasanan voi kirjautua Teliaan tällä sivulla. Jos sinulle on käynyt niin hassusti että olet unohtanut salasanan niin ei syytä paniikkiin. Salasanasi saattaa löytyä tekstiviesteistäsi, joten tarkista puhelimeesi 15400-numerosta tulleet viestit. Jos et kuitenkaan löydä tai muista salasanaasi, voit luoda uuden salasanan viereisen ohjeen mukaisesti.

Jos joku muutos ei onnistu niin vika löytyy luultavammin oikeuksistasi. Liittymäsi palvelujen muuttamiseen tarvitset oikeudet yrityksen pääkäyttäjältä. Jos olet pääkäyttäjä, voit hallita telia.fi-sivustolla yrityksen puhelinliittymiä ja käyttäjien oikeuksia Yritysportaalissa ja kiinteän verkon tuotteita Cid- ja SurfManagerilla.