Yrityskäyttäjä, kirjautuminen kannattaa
Hoida asiasi välittömästi ja vaivattomasti netissä. Ei jonoja eikä turhaa säätöä.
Yrityksesi liittymiä, laskutusta ja palveluja voit hallinnoida Telia Yritysportaalissa, jos olet yrityksenne pääkäyttäjä. Eikö Yritysportaali ole vielä tuttu? Lue lisää ja luo tunnukset
Omaa työsuhdeliittymääsi pääset hallinnoimaan kirjautumalla puhelinnumerollasi. Salasanan luot helposti puhelimellasi
Etkö ole yrityskäyttäjä? Kirjaudu yksityisasiakkaana
- Hallita ja muokata yrityksesi palveluita
- Ladata laskukopioita tai pyytää maksuaikaa
- Tilata uusia laitteita ja liittymiä
- Seurata laskuja ja raportteja
- Seurata tiedotustamme ajankohtaisista aiheista
- Tehdä palvelupyyntöjä ja vikailmoituksia
- Seurata asiontisi statusta ja tarkastella asiontihistoriaasi
- Chattailla asiakaspalvelun kanssa
Monta hyvää syytä asioida netissä

Yrityskäyttäjänä hoidat työsuhdeliittymäsi palveluita, tarkistat saldosi tai muokkaat poissaolotiedotetta kätevästi omassa rauhassa osoitteessa telia.fi. Ja paljon muuta!

Löydät myös PUK-koodisi ja Vastaajan Telia-sivustolta. Tunnarit kannattaa tehdä etukäteen valmiiksi siltä varalta, että joskus tarvitset PUK-koodia – jos puhelin on lukittu, ei tunnusten luonti enää onnistu.
Tässä tapauksessa toimi näin

Liittymäsi palvelujen muuttamiseen tarvitset vain oikeudet yrityksen pääkäyttäjältä. Sen jälkeen hoidat asiasi netissä juuri silloin, kun sinulle sopii: vuorokaudenajalla ei ole väliä, etkä juutu jonoon.
Yritysportaali tutuksi
Hallinnoi kätevästi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Yritysportaalissa milloin tahansa – mobiililaitteella tai tietokoneella. Katso videolta, mitä kaikkea voit portaalissa tehdä.
Tunnukset kirjautumiseen
Käyttäjätunnuksesi Teliaan on niinkin helppo kuin oma työliittymäsi puhelinnumero, ihan perinteisessä numeromuodossa. Kuten esimerkiksi näin: 0401234567.
Jos olet vailla salasanaa, saat luotua sen lähettämällä työsuhdeliittymästäsi viestin SALASANA *tähän haluamasi salasana* numeroon 15400. Vaihda merkkien *tähän haluamasi salasana* tilalle haluamasi salasana. Käytä salasanassa 8–14 merkkiä, joista ainakin yhden tulee olla numero tai erikoismerkki. Eli esimerkiksi viesti SALASANA ABCD1234 muuttaa salasanan ABCD1234-muotoon.
Nyt kun olet onnistuneesti selvittänyt tunnuksesi ja luonut salasanan voi kirjautua Teliaan tällä sivulla. Jos sinulle on käynyt niin hassusti että olet unohtanut salasanan niin ei syytä paniikkiin. Salasanasi saattaa löytyä tekstiviesteistäsi, joten tarkista puhelimeesi 15400-numerosta tulleet viestit. Jos et kuitenkaan löydä tai muista salasanaasi, voit luoda uuden salasanan viereisen ohjeen mukaisesti.
Jos joku muutos ei onnistu niin vika löytyy luultavammin oikeuksistasi. Liittymäsi palvelujen muuttamiseen tarvitset oikeudet yrityksen pääkäyttäjältä. Jos olet pääkäyttäjä, voit hallita telia.fi-sivustolla yrityksen puhelinliittymiä ja käyttäjien oikeuksia Yritysportaalissa ja kiinteän verkon tuotteita Cid- ja SurfManagerilla.