Komentokeskus aina mukanasi
Yritysportaalissa pysyt kartalla asiakkuutesi kokonaisuudesta ja hallinnoit yrityksesi käyttämiä palveluita. Maksuton portaali on aina ja kaikkialla vain muutaman klikkauksen päässä.
HALLINNOI PALVELUITASI MISSÄ JA MILLOIN VAIN
Yritysportaalissa saat kokonaisnäkymän palveluihisi ajasta ja paikasta riippumatta silloin kun sinulle sopii. Maksuttomassa portaalissa voit tilata mm. uusia liittymiä ja laitteita, muokata palveluita, selata laskuja ja raportteja sekä kysyä neuvoja vaikkapa chatin kautta. Et ole riippuvainen asiakaspalvelun aukioloajoista, vaan voit olla tilanteen herra minä vuorokauden aikana tahansa.
Voit rekisteröityä Yritysportaalin käyttäjäksi, jos yrityksenne on Telian asiakas ja jos:
- sinulla on yrityksenne allekirjoitusoikeus tai
- olet yrityksenne nimetty pääkäyttäjä Telian palveluille tai
- olet yrityksenne Telialle ilmoittama yhteyshenkilö
Jos haluat hallita oman työpuhelinliittymäsi palveluita, kirjaudu telia.fi-sivustolle.
Unohtuiko salasana? Hanki uusi salasana
Yritysportaali tutuksi
Katso videolta, mitä kaikkea voit yritysportaalissa tehdä, missä ja milloin vain – tietokoneella tai mobiililaitteella.
Yritysportaalin hyödyt sinulle

Helppoa asiointia
Saat kokonaisnäkymän yrityksesi asiakkuuteen sekä mahdollisuuden hallita itse palveluitasi. Samalla vastaanotat ajankohtaisia viestejä mm. vikatilanteista tai uusista tuotteista.

Palvelua sinun ehdoillasi
Portaaliin voi kirjautua missä ja milloin vain niin läppärillä, luurilla kuin tabletillakin. Kielimuurikaan ei koidu ongelmaksi, sillä voit itse valita haluatko toimia suomeksi, ruotsiksi vai englanniksi.

Oikotie asiakaspalveluun
Yritysportaalin chatissa tavoitat Riikan tai jonkun muun asiakaspalvelijoistamme arkisin 8–16.30. Voit myös laittaa meille viestiä Viestikeskuksen kautta ja seurata samalla asiasi etenemistä.

Mitä kaikkea Yritysportaalissa voi tehdä?
- Hallita ja muokata yrityksen palveluita
- Tilata uusia laitteita ja liittymiä
- Selata laskuja ja raportteja
- Hakea maksuaikaa ilman erillisiä kuluja
- Ottaa maksumuistutuspalvelun käyttöön
- Seurata tiedotustamme ajankohtaisista asioista
- Tehdä palvelupyyntöjä ja vikailmoituksia
- Seurata asiointisi statusta ja tarkastella asiointihistoriaasi
- Olla yhteydessä asiakaspalveluun esimerkiksi chatissa
Yritysportaalin ohjewebinaarit
Käytätkö jo Yritysportaalia, mutta haluaisit saada siitä kaiken irti? Webinaaritallenteet opastavat tarkemmin Yritysportaalin käytössä.
Webinaari Yritysportaali tutuksi 1
Webinaarista opit seuraavat asiat:
- pääkäyttäjä- ja loppukäyttäjäoikeuksien luominen
- joukkomuutosten, kuten estojen, tekeminen matkapuhelinliittymiin
- käyttäjätietojen hallinta
- matkapuhelinliittymän avaaminen ja profiilin luominen.
Webinaari Yritysportaali tutuksi 2
Webinaarista opit seuraavat asiat:
- matkapuhelinliittymien tilausprofiilien luominen ja editointi
- palvelupyyntöjen luominen viestintäkeskuksessa
- tietoliikennepalveluiden saatavuuskyselyiden, tilausten ja vikailmoitusten tekeminen.