Loma- ja poissaolotiedote

Katso ohjeet Telia Teams Operator Connect -palvelun loma- ja poissaolotiedotteen asettamiseen.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Telia Teams Operator Connect -palvelussa olevien loppukäyttäjien loma- ja poissaolotiedotetta hallinnoidaan Teams-käyttöliittymien kautta. Toisin sanoen loppukäyttäjillä ei voi olla esimerkiksi Telian matkapuhelinliittymän loma- ja poissaolo palvelua käytössään samanaikaisesti Telia Teams Operator Connect -palvelun kanssa.

Jotta loma- ja poissaolotilatietoja voidaan käyttää Teams-käyttöliittymässä, niiden käyttö tulee olla sallittuna yrityksen Office 365 -ympäristön pääkäyttäjän toimesta.
 

Voit asettaa loma- tai poissaoloviestin puhelinnumerolle Microsoft Teamsissa seuraamalla näitä ohjeita.

  1. Avaa Teams ja valitse profiilikuvasi. Löydät profiilikuvan Teamsin oikeasta yläkulmasta.
  2. Valitse Aseta tilaviesti. Teamsissa avautuu uusi ikkuna, jossa voit asettaa loma- tai poissaoloviestin.
  3. Kirjoita tilaviesti, joka näkyy, kun joku yrittää ottaa sinuun yhteyttä Teamsissa. Viesti synkronoituu myös Outlookin kanssa.
  4. Ota käyttöön automaattiset vastaukset. Valitse Ota automaattiset vastaukset käyttöön -vaihtoehto.
  5. Määritä ajanjakso. Voit määrittää päivämäärät ja kellonajat, jolloin loma- tai poissaoloviesti on aktiivinen.
  6. Valitse Tallenna, jolloin tekemäsi muutokset astuvat voimaan.

Loma- tai poissaoloviestin asettaminen numerolle tulee asettaa lisäksi puhelinnumerollesi alla olevan ohjeen mukaisesti.

  1. Avaa Teams. Klikkaa profiilikuvasi vieressä olevaa kolmea pistettä ja valitse Asetukset.
  2. Valitse valikosta Puhelut.
  3. Siirry kohtaan Poissa-vastaajan hallinta.
  4. Lisää valinta kohdassa Milloin tervehdys toistetaan kohtaan Kun Outlookin automaattiset vastaukset ovat käytössä.
  5. Kirjoita viesti, joka toistetaan, kun joku soittaa numeroosi kohtaan Oma mukautettu tervehdys.

Lisätietoja löydät Microsoftin tukisivustolta. Tilaviestin määrittäminen Microsoft Teamsissa.

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu

Yhteydenotto

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm

 

AVAA CHAT

Varaa soittoaika


Käyttötuki

Osaavaa apua laitteiden ja ohjelmistojen asennus- käyttö- ja ongelmatilanteisiin.

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
2,53 €/puhelu + 2,53 €/alkava minuutti + pvm/mpm (alv. 25,5 %)
 

Lue lisää käyttötuesta

Asiointipalvelut

Minun Telia Yrityksille

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja, tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia sekä lähettää meille viestin tai vikailmoituksen. 
 

Kirjaudu

Rekisteröidy

 

Telia Yrityksille -verkkokauppa

Verkkokaupassa voit ostaa liittymiä, matkapuhelimia, tietokoneita ja lisätarvikkeita.
 

Ostoksille

 

Muut asiointipalvelut

TIN Shop
Palvelulaitteet ja lisenssituotteet
 

MyNebula
Palveluportaali
 

TIN Webmercs
Kertamaksulaitteet
 

Telia Digital Bridge -asiointipalvelu (Pulsar)
Telia Cygaten toimittamien laitteiden ja palveluiden hallinta


IoT-liittymien hallintaportaali
IoT-liittymäasiakkaille

 

Yritysmyynti

Yhteydenotto

Varaa soittoaika

Jätä yhteydenottopyyntö


Soita meille

0200 20 300

Ma–pe 8–16

(94 snt/puhelu + 54 snt/alkava min, alv 0 % +mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


Paikalliset yritysmyyjät

Asiantunteva apu yrityksesi laitteiden ja palveluiden hankintaan.

Tutustu yritysmyyjiin


Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat

Yrityksiä palvelevat Telia Kaupat kätevästi karttanäkymässä.
 

Etsi lähin Telia Kaupan yrityspiste