Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Kirjautuminen pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella
Haluatko kirjautua Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun kätevästi pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella? Tämä onnistuu, kun otat vahvan tunnistautumisen käyttöön profiilisi asetuksissa.
Ota vahva tunnistautuminen käyttöön
- Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Kirjaudu
- Valitse oikeasta yläkulmasta omat nimikirjaimesi ja sieltä Omat tiedot.
- Valitse Tilin asetukset -kohdassa Vahva tunnistus.
- Valitse Ota käyttöön ja Tallenna.
- Ennen muutosten tekemistä sinun on vahvistettava henkilöllisyytesi. Jatkaaksesi kirjaudu uudelleen sisään Mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla.
- Vahva tunnistautuminen on nyt käytössä.
Mitä tarkoittaa vahva tunnistautuminen?
Vahvan tunnistautumisen avulla todennat henkilöllisyytesi helposti sähköisesti esimerkiksi verkkokauppaostoksilla. Henkilötunnuksesi lisätään tilisi tietoihin tietoturvallisesti salattuna.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää