Yritysnetti

Ohjeet Yritysnetin käyttöönottoon ja asennukseen.
Tämä ohje on yritysasiakkaille.

Löydät alta pdf-ohjeen ja ohjevideoita Telia yritysnetin käyttöönoton avuksi.

Kun on aika palauttaa käytöstä poistunut reititin, tarkistathan palautusohjeet! Siirry laitteen palautusohjeeseen


Lataa ohje

Lataa ohje suomeksi (pdf)

Läs instruktionerna på svenska (pdf)

Read guide in English (pdf)

Näin palautat Telia Yritysnetin reitittimen

Näin palautat käytöstä poistuneen reitittimen takaisin Telialle. Reititin sisältää laitteen, muuntajan ja muuntajan kaapelit. 

  1. Pakkaa laite vastaanottamaasi palautuspakkaukseen. Olemme lähettäneet pakkauksen sinulle postitise. Huom! Jos et ole saanut palautuspakettia, ota yhteyttä asiakaspalveluun.
  2. Siirrä palautusosoitteen sisältävä pakettikortti pakkauksen päälle ja sulje palautuspakkaus.  
  3. Toimita pakkaus postiin. Telia huolehtii postimaksusta. 

Huom! Palautathan laitteen pian sopimuksen päätyttyä. Jos reititintä ei palauteta, joudumme laskuttamaan yritystäsi laitteesta. 

Verkkokaapeleita tai antennien jatkokaapeleita ei tarvitse palauttaa.

Jos sinulla on kysyttävää palautuksesta, voi olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelun yhteystiedot

Telia Käyttötuki apunasi
Jos tarvitset apua käyttöön ja asennukseen liittyvissä asioissa, soita Telia Käyttötukeen. Palvelemme sinua arkisin klo 8–20 ja arkilauantaisin klo 9–16.30. Voit myös varata asennusajan haluamallesi ajankohdalle.
0600 15 500
2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %)
Lue lisää Telia Käyttötuesta
Lisää samasta aiheesta

Yritysinternet

Telia Yritysinternet Plus Langaton

Telia Yritysinternet Plus

Internetliittymät ja sisäverkko

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan