Minun Telia Yrityksille

Asiakkuutesi koti.

Yritysportaali on nyt Minun Telia Yrityksille! Uudistunut asiointipalvelu on asiakkuutesi koti, jossa voit hallinnoida yrityspalveluita ja käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilauksesi ja laskusi sekä tehdä palvelupyyntöjä. Maksuton Minun Telia Yrityksille on aina ja kaikkialla, vain muutaman klikkauksen päässä.

Saa kokonaisnäkymä asiakkuudestasi
Hoida asioita helposti
Lähetä viestejä ja palvelupyyntöjä
Ota Minun Telia Yrityksille käyttöön

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun käyttöönotto on helppoa.
 

  1. Rekisteröidy käyttäjäksi luomalla Telia Tili -tunnus. Jos sinulla on jo käyttäjätunnus, siirry suoraan kirjautumaan.
    Luo tunnus
  2. Avaa sivun ylälaidasta kirjautumisikkuna. 
    Avaa kirjautumisikkuna
  3. Kirjaudu asiointipalveluun Telia Tili -tunnuksellasi.
  4. Valmista! Olet nyt uudistetulla etusivulla, jossa näet kokonaisnäkymän asiakkuudestasi. Voit nyt hallinnoida yrityspalveluitasi ja käyttäjätietojasi.

 
Tätä kaikkea on Minun Telia Yrityksille
Tutustu uuden asiointipalvelun ominaisuuksiin.
Hallinnoi yrityksesi käyttäjätietoja, oikeuksia ja palveluita

Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun kuuluva Telia Tili on tarkoitettu käyttäjän yksilöimiseen ja henkilöllisyyden varmistamiseen, käyttäjätietojen ylläpitämiseen sekä yrityksen käyttöoikeuksien ja palveluiden hallintaan.

Telia Tili -tunnuksen avulla käyttäjät voivat tarkastella, muokata ja poistaa itse omia tietojaan sekä yrityksen pääkäyttäjä ja ylläpitäjät voivat hallita yrityksen käyttäjien käyttö- ja tilausoikeuksia. Pääset hallinnoimaan oman käyttäjäprofiilisi asetuksia Telia Tilissä, kuten salasanaasi ja palvelun kielivalintaa, oikeasta yläkulmasta. 

Luo Telia Tili -tunnus

Tee palvelupyyntöjä ja vikatikettejä yhdessä näkymässä

Näet palvelupyynnöt ja vikatiketit kätevästi listanäkymässä. Voit tehdä uuden palvelupyynnön tai vikatiketin liitetiedostoineen, vastata asiakaspalvelun kysymyksiin ja seurata pyyntöjen ja tikettien käsittelyä. Voit myös tehdä hakuja ja suodattaa näkymän haluamallasi tavalla.

Palvelun kautta saat tiedon mahdollisista häiriötilanteista ja muista sinua koskevista tärkeistä asioista, kuten avoimista laskuista. Näet myös sinulle kohdistetut tarjoukset ja kampanjat.

Tarkastele helposti laskujasi ja selaa raportteja

Asiointipalvelussa voit helposti tarkastella laskujasi, hallinnoida laskutustilejäsi ja muuttaa laskutustavan esimerkiksi e-laskuksi. Voit myös hallinnoida maksumuistutuspalveluasi, tehdä laskutustietoihin joukkomuutoksen ja maksaa avoimia laskujasi verkkopankkisi kautta.

Laskutusnäkymät mukautuvat tarpeisiisi yrityskoon perusteella, joten näkymä saattaa vaihdella eri asiakkailla. Myös raporttien selaaminen on mahdollista. Voit tarkastella esimerkiksi kokonaisnäkymää mobiililiittymistäsi sekä niiden muutoshistoriaa.

Tutustu laskutukseen

Tilaa ja hallinnoi palveluita

Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida nykyisiä palveluitasi, kuten mobiililiittymiäsi. Voit myös tilata uusia palveluita ja seurata tilaamiesi palveluiden toimitusta. Huomaathan, että osa hallinnoimistasi tuotteistasi ja palveluistasi saattaa vielä löytyä välilehdeltä Vanha tuotehallinta.

 
Ohjeita asiakkuuden hallintaan

Asiakastuestamme löydät ohjeita esimerkiksi Telia Tili -tunnuksen luomiseen, uusien käyttäjien lisäämiseen ja erilaisiin pulmatilanteisiin. Samat ohjeet löydät myös Minun Telia Yrityksille -hakutoiminnon avulla.

Löydä ohjeita

Heräsikö kysyttävää? Ole yhteydessä, niin autamme.
 

Soita asiakaspalveluun

PK-yritykset

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.


Etkö ehdi juuri nyt hoitamaan asiaasi?

Varaa soittoaika

 

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella

 

Chat: Arkisin 8–16
 

Keskustele somessa

Twitterissä ja Telia Yhteisössä voit keskustella toimialaamme ja palveluihimme liittyvistä asioista.


 Twitter

Siirry keskustelemaan


 Yhteisö

Siirry keskustelemaan

 

24/7
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan