Luo tunnukset Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja saat kahvin ja suklaapatukan R-kioskilta. Rekisteröidy ja lunasta Ärräkoodi! Rekisteröidy

Jos yritykselläsi on jo Telia Tili -käyttäjätunnukset, mutta kaipaat käyttöoikeuksia, otathan yhteyttä yrityksesi pääkäyttäjään.

Rekisteröidy Telia Tiliin

Rekisteröidy nyt Telia Tiliin ja ota Minun Telia Yrityksille -palvelu käyttöösi.
 Kirjaudu helposti Telia Tili -käyttäjätunnuksella

Kirjaudut Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun Telia Tili -käyttäjätunnuksellasi telia.fi/yrityksille-sivuston kirjautumistoiminnon kautta. Voit kirjautua sisään myös mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla.

 Hallinnoi yrityksesi työntekijöiden käyttöoikeuksia Telian palveluihin

Käyttäjien näkemä sisältö Minun Telia Yrityksille -palvelussa määräytyy heille asetetuista käyttöoikeuksista. Hallinnoit työntekijöiden käyttöoikeuksia Yritykset ja käyttäjät -osiossa.

 Hallinnoi omia käyttäjätietojasi yhdellä kertaa kaikkiin Telian palveluihin

Yrityksesi asetuksien ohella hallinnoit Minun Telia Yrityksille -palvelussa myös omia henkilökohtaisia käyttäjätietojasi. Voit esimerkiksi muuttaa yhteystietojasi ja kielivalintasi kaikkiin Telian palveluihin yhdellä kertaa sekä hallinnoida markkinointilupia.

 Tee tilauksia verkkokaupassa kirjautuneena

Voit tehdä tilauksia verkkokaupassamme ilman tunnistatumista, kun olet kirjautunut Telia Tili -käyttäjätunnuksellasi. Varmistathan, että olet ottanut käyttöön vahvan tunnistaumisen.

 Seuraa palvelupyyntöjen ja vikatikettien käsittelyä

Minun Telia Yrityksille -palvelussa voit seurata pyyntöjesi ja tikettiesi käsittelyä. Ilmoituksiin saat tiedon mahdollisista häiriötilanteista tai mikäli palvelupyyntösi, vikatikettisi tai laskusi vaativat sinulta toimenpiteitä. Pulmatilanteissa voit ottaa yhteyttä chat-ikkunan kautta.

 Tarkastele laskuja ja hallinnoi laskutusasetuksiasi

Minun Telia Yrityksille -palvelussa voit tarkastella ja maksaa laskujasi, hallinnoida laskutustilejäsi ja muuttaa laskutustapaa. Voit myös hallinnoida maksumuistutuspalveluasi ja tehdä laskutustietoihin joukkomuutoksen. Tämän lisäksi voit päivittää mobiililiittymiäsi ja seurata tilaustesi toimituksen tilaa.

Usein kysyttyä

Kuinka luon Telia Tili -käyttäjätunnuksen?

Rekisteröityminen eli Telia Tili -käyttäjätunnuksen luominen on helppoa ja antaa sinulle pääsyn palveluihimme ja tuotteisiimme yksillä tunnuksilla. Luo Telia Tili -käyttäjätunnus tunnistautumalla Mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla.

 

Mihin käytän Telia Tili -käyttäjätunnusta?

Telia Tili on sinun käyttäjätunnuksesi Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun, jossa voit hallinnoida yrityspalveluita ja käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilauksesi ja laskusi sekä tehdä palvelupyyntöjä.

 

Miten saan lisättyä uuden yrityksen olemassa olevaan Telia Tili -käyttäjätunnukseeni?

Voit lisätä uuden yrityksen olemassa olevaan Telia Tili -käyttäjätunnukseesi kirjautumalla sisään Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja valitsemalla "Yritykset" -osiosta "Lisää yritys". Tämän jälkeen palvelu pyytää sinua kirjautumaan sisään Mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksillasi, mikäli et sitä aiemmin tehnyt, ja täyttämään tarvittavat uuden yrityksen tiedot. Lisättyäsi uuden yrityksen, voit samalla käyttäjätunnuksella hallinnoida useita yrityksiä.

 

Miksi en pysty liittämään uutta yritystä tililleni, vaikka minulla on jo Telia Tili -käyttäjätunnus?

Uuden yrityksen lisääminen olemassa olevaan Telia Tili -käyttäjätunnukseesi epäonnistui todennäköisesti siksi, että tililtäsi puuttuu vahva tunnistautuminen. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun Telia Tili -käyttäjätunnuksella ja salasanallasi, ja ota vahva tunnistautuminen käyttöön oman profiilisi asetuksissa. Sen jälkeen valitse "Yritykset" -osiossa "Lisää yritys" ja täytä tarvittavat uuden yrityksen tiedot.

 

Kuinka voin lisätä uuden käyttäjän yritykseeni?

Lisää uusi käyttäjä yritykseesi kirjautumalla sisään Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun, valitsemalla "Hallitse yrityksiä ja käyttäjiä" alta "Yrityksen käyttäjät" ja sen jälkeen "Lisää käyttäjä".

 

Millä selaimilla Telia Tili -käyttäjätunnus ja Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelu toimii?

Telia Tili -käyttäjätunnus ja Minun Telia Yrityksille tukevat moderneja verkkoselaimia kuten Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Internet Explorer 11 tai uudempi.

 

Voinko luoda Telia Tili -käyttäjätunnuksen, vaikka minulla ei ole Telian tuotteita?

Kyllä, Telia Tili -käyttäjätunnuksen luomiseen tarvitset vain oman yrityksesi Y-tunnuksen ja yrityksesi nimenkirjoitusoikeuden.

Miksi en pysty tilaamaan verkkokaupasta kirjautuneena Telia Tiliin?

Voit tehdä tilauksia verkkokaupassamme kirjautuneena, jos Telia Tili -tunnuksellasi on vahva tunnistautuminen käytössä. Voit ottaa vahvan tunnistautumisen käyttöösi kirjautumalla Minun Telia Yrityksille -palveluun ja siirtymällä Omat tiedot -sivulle.

Miten saan vahvan tunnistautumisen käyttööni?

Voit ottaa vahvan tunnistautumisen käyttöösi kirjautumalla Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun Telia Tili -käyttäjätunnuksellasi. Katso tästä ohjeesta, kuinka vahvan tunnistautumisen käyttöönotto tehdään.

Huom! Voit ottaa vahvan tunnistautumisen käyttöösi, jos sinulla on suomalainen henkilötunnus ja mahdollisuus käyttää mobiilivarmennetta tai verkkopankkitunnuksia vahvaan tunnistautumiseen. Ulkoimaalaisille käyttäjille, joilla ei ole suomalaista henkilötunnusta, vahvan tunnistautumisen käyttöönotto ei ole tällä hetkellä mahdollista.

 

 

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Soita asiakaspalveluun

Varaa soittoaika


PK-yritykset

Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.

 020 355 800

(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)


Suuryritykset

Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.

 020 693 693

(mpm/pvm)

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Arkisin 8–16 | Vikailmoitukset 24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti

 

Ilman kirjautumista

Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Kampanjan ehdot

Rekisteröitymällä Telia Tili -käyttäjäksi ja täyttämällä yhteystietolomakkeen lunastat itsellesi Ärräkoodin, jolla voit noutaa itsellesi pienen kahvin ja suklaapatukan valitsemaltasi R-kioskilta. Koodi on voimassa 19.3.2023 asti. Ärräkoodeja on jaossa ensimmäiselle 500:lle uudelle Telia Tiliin rekisteröityneelle yritysasiakkaalle. Ärräkoodin voi lunastaa täyttämällä yhteystietolomakkeen rekisteröitymisen lopuksi. Koodi lähetetään tekstiviestillä ilmoittamaasi puhelinnumeroon muutaman arkipäivän kuluessa. Jos et ole antanut puhelinnumeroasi, koodi lähetetään sähköpostiisi. Lomakkeella antamiasi tietoja käsitellään vain mainitun Ärräkoodin toimittamiseksi.

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan