
Minun Telia Yrityksille – Asiakkuutesi koti
Luomalla Telia Tili -käyttäjätunnuksen saat käyttöösi uudistuneen Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelun, jossa voit hallinnoida yrityspalveluita ja käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilauksesi ja laskusi, tehdä palvelupyyntöjä sekä hallinnoida yrityksesi työntekijöiden käyttöoikeuksia. Maksuton Minun Telia Yrityksille on aina ja kaikkialla, vain muutaman klikkauksen päässä.
Kirjaudu helposti Telia Tili -käyttäjätunnuksella
Kirjaudut Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun Telia Tili -käyttäjätunnuksellasi telia.fi/yrityksille-sivustolla. Voit kirjautua sisään myös mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla.
Hallinnoi yrityksesi työntekijöiden käyttöoikeuksia Telian palveluihin
Käyttäjien näkemä sisältö Minun Telia Yrityksille -palvelussa määräytyy heille asetetuista käyttöoikeuksista. Hallinnoit työntekijöiden käyttöoikeuksia Yritykset ja käyttäjät -osiossa.
Hallinnoi omia käyttäjätietojasi yhdellä kertaa kaikkiin Telian palveluihin
Yrityksesi asetuksien ohella hallinnoit Minun Telia Yrityksille -palvelussa myös omia henkilökohtaisia käyttäjätietojasi. Voit esimerkiksi muuttaa yhteystietojasi ja kielivalintasi kaikkiin Telian palveluihin yhdellä kertaa sekä hallinnoida markkinointilupia.
Tee tilauksia helposti kirjautuneena
Tilaa uusia tuotteita suoraan asiointipalvelusta. Voit tehdä tilauksia helposti myös verkkokaupassamme ilman tunnistatumista, kun olet kirjautunut Telia Tili -käyttäjätunnuksellasi. Varmistathan, että olet ottanut käyttöön vahvan tunnistautumisen.
Seuraa palvelupyyntöjen ja vikatikettien käsittelyä
Minun Telia Yrityksille -palvelussa voit seurata pyyntöjesi ja tikettiesi käsittelyä. Ilmoituksiin saat tiedon mahdollisista häiriötilanteista tai mikäli palvelupyyntösi, vikatikettisi tai laskusi vaativat sinulta toimenpiteitä. Pulmatilanteissa voit ottaa yhteyttä chat-ikkunan kautta.
Tarkastele laskuja ja hallinnoi laskutusasetuksiasi
Minun Telia Yrityksille -palvelussa voit tarkastella ja maksaa laskujasi, hallinnoida laskutustilejäsi ja muuttaa laskutustapaa. Voit myös hallinnoida maksumuistutuspalveluasi ja tehdä laskutustietoihin joukkomuutoksen. Tämän lisäksi voit päivittää mobiililiittymiäsi ja seurata tilaustesi toimituksen tilaa.
Usein kysyttyä
Rekisteröityminen eli Telia Tili -käyttäjätunnuksen luominen on helppoa ja antaa sinulle pääsyn palveluihimme ja tuotteisiimme yksillä tunnuksilla. Luo Telia Tili -käyttäjätunnus tunnistautumalla Mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla.
Telia Tili on sinun käyttäjätunnuksesi Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun, jossa voit hallinnoida yrityspalveluita ja käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilauksesi ja laskusi sekä tehdä palvelupyyntöjä.
Voit lisätä uuden yrityksen olemassa olevaan Telia Tili -käyttäjätunnukseesi kirjautumalla sisään Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja valitsemalla "Yritykset" -osiosta "Lisää yritys". Tämän jälkeen palvelu pyytää sinua kirjautumaan sisään Mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksillasi, mikäli et sitä aiemmin tehnyt, ja täyttämään tarvittavat uuden yrityksen tiedot. Lisättyäsi uuden yrityksen, voit samalla käyttäjätunnuksella hallinnoida useita yrityksiä.
Uuden yrityksen lisääminen olemassa olevaan Telia Tili -käyttäjätunnukseesi epäonnistui todennäköisesti siksi, että tililtäsi puuttuu vahva tunnistautuminen. Kirjaudu Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun Telia Tili -käyttäjätunnuksella ja salasanallasi, ja ota vahva tunnistautuminen käyttöön oman profiilisi asetuksissa. Sen jälkeen valitse "Yritykset" -osiossa "Lisää yritys" ja täytä tarvittavat uuden yrityksen tiedot.
Lisää uusi käyttäjä yritykseesi kirjautumalla sisään Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun, valitsemalla "Hallitse yrityksiä ja käyttäjiä" alta "Yrityksen käyttäjät" ja sen jälkeen "Lisää käyttäjä".
Telia Tili -käyttäjätunnus ja Minun Telia Yrityksille tukevat moderneja verkkoselaimia kuten Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari tai Microsoft Edge.
Kyllä, Telia Tili -käyttäjätunnuksen luomiseen tarvitset vain oman yrityksesi Y-tunnuksen ja yrityksesi nimenkirjoitusoikeuden.
Voit tehdä tilauksia verkkokaupassamme kirjautuneena, jos Telia Tili -tunnuksellasi on vahva tunnistautuminen käytössä. Voit ottaa vahvan tunnistautumisen käyttöösi kirjautumalla Minun Telia Yrityksille -palveluun ja siirtymällä Omat tiedot -sivulle.
Voit ottaa vahvan tunnistautumisen käyttöösi kirjautumalla Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun Telia Tili -käyttäjätunnuksellasi. Katso tästä ohjeesta, kuinka vahvan tunnistautumisen käyttöönotto tehdään.
Huom! Voit ottaa vahvan tunnistautumisen käyttöösi, jos sinulla on suomalainen henkilötunnus ja mahdollisuus käyttää mobiilivarmennetta tai verkkopankkitunnuksia vahvaan tunnistautumiseen. Ulkoimaalaisille käyttäjille, joilla ei ole suomalaista henkilötunnusta, vahvan tunnistautumisen käyttöönotto ei ole tällä hetkellä mahdollista.

Helppoa asiointia –missä ja milloin vain
Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelu on asiakkuutesi koti, jossa voit hallinnoida yrityspalveluita ja käyttäjätietojasi, ostaa uusia tuotteita, nähdä tilauksesi ja laskusi sekä tehdä palvelupyyntöjä. Lue lisää ja tutustu palveluun paremmin.
Asiakaspalvelun yhteystiedot
Soita asiakaspalveluun
Palvelemme numerossa kaikkia Telian asiakkaita ja Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaita.
0200 20 300
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Arkisin 8–16
Palvelemme numerossa Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita.
060 016 171
(mpm/pvm)
Arkisin 9–15
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle