Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.
Minun Telia Yrityksille -kirjautuminen ei onnistu
Telia Tili -tunnus ei ole vahvistettu
Kirjautuminen ei onnistu jos et ole vahvistanut Telia Tili -tunnustasi.
- Tarkista ettei vahvistusviesti ole sähköpostisi roskapostikansiossa. Automaattisesti lähetetyt viestit saattavat valitettavasti joskus ohjautua sinne.
- Mikäli vahvistusviesti ei ole saapunut sinulle ollenkaan, ota yhteyttä Telia asiakaspalveluun. Yhteystiedot
Käyttäjätunnus väärässä muodossa
Tarkista, että käytit tunnuksena kirjautuessasi sähköpostiasi. Varmista myös, ettei selaimessasi ole avoinna Telian muita itsepalvelusovelluksia.
Vahva tunnistautuminen ei ole asetettu päälle
Kirjautuminen mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla ei onnistu, jos et ole asettanut vahvaa tunnistusta päälle omassa profiilissasi.
Vahvan tunnistautumisen käyttöönottoon
Salasana on unohtunut
Kirjautuminen ei onnistu, jos olet unohtanut salasanasi.
Telia Tilistä ei pääse Minun Telia Yrityksille -palveluun
Et pääse Telia Tilin kautta Minun Telia yrityksille -asiointipalveluun, jos sinulla ei ole yrityksen allekirjoitusoikeutta tai sinulle ei ole annettu palveluun oikeuksia.
Yrityksen pääkäyttäjä, ylläpitäjä tai allekirjoitusoikeudellinen lisää uudet käyttäjät Minun Telia Yrityksille - asiointipalveluun Telia Tilin kautta.
Käyttäjätunnus lukittu tai poistettu
Kirjautuminen voi myös epäonnistua, jos Telia Tili -käyttäjätunnus on lukittu tai käyttäjätunnus poistettu.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää