Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Minun Telia Yrityksille -kirjautuminen ei onnistu

Pulmia kirjautumisen kanssa? Kokosimme tähän ohjeeseen yleisiä kompastuskiviä ja ohjeita niiden ratkaisuun.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Telia Tili -tunnus ei ole vahvistettu

Kirjautuminen ei onnistu jos et ole vahvistanut Telia Tili -tunnustasi.

  1. Tarkista ettei vahvistusviesti ole sähköpostisi roskapostikansiossa. Automaattisesti lähetetyt viestit saattavat valitettavasti joskus ohjautua sinne.
  2. Mikäli vahvistusviesti ei ole saapunut sinulle ollenkaan, ota yhteyttä Telia asiakaspalveluun. Yhteystiedot
     

Käyttäjätunnus väärässä muodossa

Tarkista, että käytit tunnuksena kirjautuessasi sähköpostiasi. Varmista myös, ettei selaimessasi ole avoinna Telian muita itsepalvelusovelluksia. Kirjaudu sisään yrityskäyttäjänä. 

Kokeile kirjautua uudestaan 
 

Vahva tunnistautuminen ei ole asetettu päälle

Kirjautuminen mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla ei onnistu, jos et ole asettanut vahvaa tunnistusta päälle omassa profiilissasi.

Vahvan tunnistautumisen käyttöönottoon
 

Salasana on unohtunut

Kirjautuminen ei onnistu, jos olet unohtanut salasanasi.

Unohtunut salasana
 

Telia Tilistä ei pääse Minun Telia Yrityksille -palveluun 

Et pääse Telia Tilin kautta Minun Telia yrityksille -asiointipalveluun, jos sinulla ei ole yrityksen allekirjoitusoikeutta tai sinulle ei ole annettu palveluun oikeuksia.  

Yrityksen pääkäyttäjä, ylläpitäjä tai allekirjoitusoikeudellinen lisää uudet käyttäjät Minun Telia Yrityksille - asiointipalveluun Telia Tilin kautta.

Uusien käyttäjien lisääminen


Käyttäjätunnus lukittu tai poistettu

Kirjautuminen voi myös epäonnistua, jos Telia Tili -käyttäjätunnus on lukittu tai käyttäjätunnus poistettu.

Lukittu käyttäjätunnus

Vanhentunut käyttäjätunnus

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Soita asiakaspalveluun

Varaa maksuton soittoaika

Palvelemme numerossa kaikkia Telian asiakkaita ja Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaita.


  0200 20 300

(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)
Arkisin 8–16
 

Palvelemme numerossa Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaita.

 060 016 171

(mpm/pvm)
Arkisin 9–15

 

Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.

Vikailmoitukset 24/7
 

Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja

Yrityspalvelut

Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
 

Kirjaudu ja hallinnoi

Luo käyttäjätunnus


Työsuhdeliittymä

Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.

Kirjaudu ja hallinnoi


Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle

24/7
 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan