Päivitämme tällä hetkellä ohjeitamme vastaamaan uutta asiointipalveluamme. Asiakastuen ohjeistukset saattavat hetken erota uudesta Minun Telia Yrityksille -työpöytänäkymästä.

Minun Telia Yrityksille -kirjautuminen ei onnistu

Pulmia kirjautumisen kanssa? Kokosimme tähän ohjeeseen yleisiä kompastuskiviä ja ohjeita niiden ratkaisuun.
Tämä ohje on yritysasiakkaille

Telia Tili -tunnus ei ole vahvistettu

Kirjautuminen ei onnistu jos et ole vahvistanut Telia Tili -tunnustasi.

  1. Tarkista ettei vahvistusviesti ole sähköpostisi roskapostikansiossa. Automaattisesti lähetetyt viestit saattavat valitettavasti joskus ohjautua sinne.
  2. Mikäli vahvistusviesti ei ole saapunut sinulle ollenkaan, ota yhteyttä Telia asiakaspalveluun. Yhteystiedot
     

Käyttäjätunnus väärässä muodossa

Tarkista, että käytit tunnuksena kirjautuessasi sähköpostiasi. Varmista myös, ettei selaimessasi ole avoinna Telian muita itsepalvelusovelluksia. Kirjaudu sisään yrityskäyttäjänä. 

Kokeile kirjautua uudestaan 
 

Vahva tunnistautuminen ei ole asetettu päälle

Kirjautuminen mobiilivarmenteella tai pankkitunnuksilla ei onnistu, jos et ole asettanut vahvaa tunnistusta päälle omassa profiilissasi.

Vahvan tunnistautumisen käyttöönottoon
 

Salasana on unohtunut

Kirjautuminen ei onnistu, jos olet unohtanut salasanasi.

Unohtunut salasana
 

Telia Tilistä ei pääse Minun Telia Yrityksille -palveluun 

Et pääse Telia Tilin kautta Minun Telia yrityksille -asiointipalveluun, jos sinulla ei ole yrityksen allekirjoitusoikeutta tai sinulle ei ole annettu palveluun oikeuksia.  

Yrityksen pääkäyttäjä, ylläpitäjä tai allekirjoitusoikeudellinen lisää uudet käyttäjät Minun Telia Yrityksille - asiointipalveluun Telia Tilin kautta.

Uusien käyttäjien lisääminen


Käyttäjätunnus lukittu tai poistettu

Kirjautuminen voi myös epäonnistua, jos Telia Tili -käyttäjätunnus on lukittu tai käyttäjätunnus poistettu.

Lukittu käyttäjätunnus

Vanhentunut käyttäjätunnus

Etkö löytänyt etsimääsi?

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan