Microsoft 365 yrityksille
Microsoft 365 on etätyön mahdollistava, turvallinen pilvipalvelu, jonka avulla toimistosi sisäinen ja ulkoinen viestintä tapahtuu fiksusti ja vikkelästi, päivästä toiseen.

Teams etätyöskentelyyn
Microsoft Teamsin avulla yhteistyö kollegoiden kanssa tai yhteydenpito asiakkaisiin sujuu etänäkin. Käytössäsi on tuttujen pikaviesti- puhelu- ja neuvottelutoimintojen lisäksi monipuoliset tiimityötoiminnot.
Monipuolista etätyötä netissä
Microsoft 365 kulkee aina mukanasi. Voit työskennellä tehokkaasti missä ja milloin vain, laitteesta riippumatta.
Turvallista työskentelyä
Microsoft 365 perustuu Microsoftin suojauselinkaaren periaatteille ja sen kehityksessä huomioidaan kaikki tietoturvaominaisuudet.
Yhtenäisyyttä
Microsoft 365:lla varmistat yhtenäisen toimintatavan koko yrityksessä. Tiedostot löytyvät helposti OneDrivesta ja SharePointista.

Mikä on Microsoft 365?
Office 365 on nyt Microsoft 365, joka sisältää kaikki Office 365:n ominaisuudet. Microsoft 365 on maailman suosituin pilvipalvelu. Saat yrityksesi käyttöön Microsoftin perustyökalut, eli Microsoft-sovellukset, sähköposti-ja kalenteritoiminnot, helpon tiedostojen tallennuksen ja jakamisen sekä tiimityövälineet.
Miksi hankkia Microsoft 365?
Microsoft 365 -palvelulla työnteko on saumatonta ja kommunikointi sujuvaa niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Pääset paikasta ja ajasta riippumatta käsiksi omaan Microsoft-ympäristöösi, jossa tiedostot ovat aina ajan tasalla ja viimeksi käyttämäsi materiaalit vain klikkauksen päässä.
Saat yrityksesi käyttöön aina uusimman version Microsoft 365:n vakiotyökaluista, yhtenäisen näkymän sähköposteista, kalentereista ja yhteystiedoista, tiimityövälineet sekä helpon pääsyn tiedostoihin.
Asiantuntijat apunasi
Microsoft 365 Business -paketit
Microsoft 365 Business Premium tarjoaa parhaimmat Microsoft 365 -sovellukset, tehokkaat pilvipalvelut sekä kattavan suojauksen, joka suojaa yritystäsi kehittyneiltä kyberuhilta.
- Office-sovellusten työpöytäversiot
- Office-sovellusten mobiiliversiot
- Office-sovellusten verkkoversiot
- OneDrive - Pilvitallennustila
- Outlook – Sähköposti ja kalenteri
- SharePoint – Intranet ja ryhmäsivustot
- Teams – Tiimityön keskus
- Planner – Töiden hallinta
- Yammer – Yrityksen yhteisöpalvelu
- Bookings – Tapaamisten hallinta
- Publisher (vain PC)
- Access (vain PC)
- Intune
- Azure Information Protection
Kun et halua tinkiä mistään, Microsoft 365 Business Standard on oikea valinta. Saat yrityksesi käyttöön kaikki Microsoft 365 -sovellukset ja -verkkopalvelut täysversioina. Työt hoituvat siis millä laitteella tahansa, missä vain.
- Office-sovellusten työpöytäversiot
- Office-sovellusten mobiiliversiot
- Office-sovellusten verkkoversiot
- OneDrive - Pilvitallennustila
- Outlook – Sähköposti ja kalenteri
- SharePoint – Intranet ja ryhmäsivustot
- Teams – Tiimityön keskus
- Planner – Töiden hallinta
- Yammer – Yrityksen yhteisöpalvelu
- Bookings – Tapaamisten hallinta
- Publisher (vain PC)
- Access (vain PC)
Microsoft 365 Business Basic on kuin luotu kenttätyöhön tai reissun päälle. Paketti sisältää Microsoft-verkkopalvelut sekä sovellusten mobiiliversiot puhelimelle ja tabletille, joten työt hoituvat helposti mobiililaitteilla.
- Office-sovellusten mobiiliversiot
- Office-sovellusten verkkoversiot
- OneDrive – Pilvitallennustila
- Outlook – Sähköposti ja kalenteri
- SharePoint – Intranet ja ryhmäsivustot
- Teams – Tiimityön keskus
- Planner – Töiden hallinta
- Yammer – Yrityksen yhteisöpalvelu
Valitse Microsoft 365 Apps -paketti, kun yrityksesi työntekijät tarvitsevat käyttöönsä Microsoftin tutut, huippuluokan työpöytäsovellukset ja tallennustilaa, mutta eivät verkkopalveluita eli tiimityövälineitä, kuten Teamsia.
- Office-sovellusten työpöytäversiot
- Office-sovellusten mobiiliversiot
- Office-sovellusten verkkoversiot
- OneDrive – Pilvitallennustila
Tutustu Microsoft 365 Business -ominaisuuksiin

Toimiston perustyökalut
Paketin tilaamalla varmistat, että yritykselläsi on käytössäsi aina uusin versio Microsoft 365:n vakiotyökaluista, eli Microsoft-sovelluksista Microsoft Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook 365 ja Publisher (vain PC:lle). Laita etätyöpöytä koreaksi!
Word auttaa oikeinkirjoituksessa ja kieliopissa ja hämmästyttää toiminnallisuudellaan, myös mobiilisovelluksessa.
Excelillä luot laskentataulukoita helposti mallien avulla tai itse, suoritat laskutoimitukset modernien kaavojen avulla ja analysoit dataa tehokkaammin.
PowerPoint auttaa luomaan visuaalisesti mieleenpainuvia ja erottuvia esityksiä, joita voit elävöittää monin eri tavoin. Saat herätettyä diasi eloon muutamalla klikkauksella.
OneNotella pidät elämän järjestyksessä digitaalisen muistikirjasi avulla, jonka saat joka laitteellesi. Helppo haku ja navigointi auttavat kaaoksen taltuttamisessa.
Publisher on Microsoftin julkaisuohjelma PC-koneille. Sen simppeleiden työkalujen ansiosta huomiota herättävien kuvien luominen on helppoa.

Outlook 365 ja kalenteritoiminnot
Microsoft 365:n sähköpostipalvelut Exchange ja Outlook 365 tarjoilevat eteesi yhtenäisen näkymän sähköposteista, kalentereista ja yhteystiedoista. Pääset tsekkaamaan meilit miltä vain laitteelta, kunhan se on yhteydessä nettiin.
Koska Outlook 365 synkronoi sähköpostit, kalenterit ja yhteystiedot kaikissa laitteissa (iOS, Android ja Windows) reaaliaikaisesti, tiedot ovat aina ajan tasalla käyttämästäsi laitteesta riippumatta. Aikataulutus on helppoa ja vaivatonta olinpaikasta riippumatta: jaetuista kalentereista näet, kuka on vapaa ja kuka varattu.
Voit työstää ja jakaa Microsoft-liitteitä tietokoneesta tai pilvipalvelusta. Outlook on saatavilla sekä työpöytä- että selainversiona, ja käyttäjäkohtaisen postilaatikon säilytystilaa on peräti 50 gigatavua.
Voit hankkia pelkän pilvessä toimivan Microsoftin yrityssähköpostin myös erillisenä, huolettomana ja turvallisena Exchange Online -palveluna.

Tiimityövälineet
Yhteistyötä helpottavat esimerkiksi Teams ja Yammer, hyvin yhteen pelaavat sovellukset, joista tiedostot ja yhteystiedot löytyvät helposti ja ovat vielä helpommin jaettavissa. Go team!
Teams on tiimityön keskus, jolla tavoitat kollegat kätevästi pienissä juoksevissa asioissa chatin kautta. Voit luoda oman tiimisi, chattailla meilien lähettämisen sijaan ja muokata tiedostoja simultaanisti ja turvallisesti.
Tavoitettavuustiedot, pikaviestitoiminnot, tietokoneiden väliset ääni- ja videopuhelut sekä online-kokoukset tukevat ryhmätyön tekemistä paikasta ja ajasta riippumatta. Palvelussa on mahdollista esimerkiksi tarkistaa nopeasti, onko työtoveri online-tilassa ja tavoitettavissa. Työpöydän, online-luonnoslehtiöiden tai esitysten jakaminen on myös mahdollista.
Telia Puheväylä -palvelun avulla voit myös yhdistää Microsoft Teamsin puhelinverkkoon, jolloin työntekijäsi pystyvät soittamaan puheluita Teamsista yrityksen ulkopuolelle sekä ohjaamaan Teamsin sisäisiä puheluita matkapuhelimeen.
Yammer on yrityksen oma sosiaalinen media, jonne voit perustaa eri ryhmiä tiedonjakamista varten. Yammer tarjoaa Microsoft 365:stä tutut yritystason tietoturva-, yhteensopivuus- ja hallintaominaisuudet.

Tiedostojen tallennus ja jakaminen
Pilvipalvelun parhaimpiin puoliin lukeutuu helppo pääsy tiedostoihin, vaikka laitteesi tai sijaintisi muuttuisi. OneDrive for Business ja Sharepoint Online varmistavat, että etätyöpöytäyhteys on aina valmis.
Kun tiedostot ovat pilvessä, voit käyttää niitä missä tahansa selaimella tai Microsoft-sovelluksella. Tilakaan ei lopu kesken, sillä OneDrive for Businessin varmuuskopiointiohjelma sisältää 1 teran verran tallennustilaa. OneDriven avulla onnistuu muun muassa tiedostojen tarkastelu ja muokkaaminen mobiilisti, reaaliaikainen Microsoft-asiakirjojen yhteismuokkaaminen sekä asiakirjojen automaattinen versiointi ja historiatietojen tallennus.
Tiedostosi pysyvät pilvessä myös suojattuina ja turvassa. Eikä huolta, jos koneesi kaatuu: OneDriven automaattinen varmuuskopiointi suoraan pilvipalveluun varmistaa, ettet menetä lopullisesti yhtäkään diaesitystä tai asiakirjaa.
Sharepoint Onlinella rakennat yrityksesi intranet-sivustot. Pilvipohjainen palvelu auttaa organisaatioita jakamaan tietoa ja sujuvoittaa yhteistyötä työtovereiden, kumppaneiden ja asiakkaiden kanssa. Palvelu tukee tiedostojen jakamista ja yhteistyön tekemistä verkkosivustojen avulla helppokäyttöisillä työkaluilla. Keskitetylle sivustolle tallennettuja tiedostoja ja yritystietoja voi käsitellä missä tahansa reaaliaikaisesti. Voit käyttää SharePoint-uutissyötettä vaivattomasti paikasta riippumatta SharePoint-mobiilisovelluksella, joka on saatavilla moneen eri laitteeseen.

Työkalut pienyrityksille
Pienyrittäjä huomio! Tehosta toimintaasi Bookings- ja Outlook Customer Manager-sovelluksilla ja anna koneen tehdä esimerkiksi ajanvaraus- ja asiakashallintahommia puolestasi.
Bookingsilla teet tapaamisajan varaamisen helpommaksi asiakkaillesi. Sovelluksessa asiakkaat voivat helposti varata tapaamisen kanssasi silloin, kun he itse haluavat. Sinä taas saat aikataulusi hallintaa varten käyttöösi yksityisen kalenterin sekä automaattiset varmistukset ja muistutukset, jotka säästävät aikaa. Voit siis entistä helpommin ajoittaa ja hallita tapaamisia asiakkaidesi kanssa.
Outlook Customer Manager tarjoaa pienelle yritykselle simppelin mutta fiksun asiakashallintaratkaisun, joka toimii suoraan Outlookissa. Sovellus järjestää meilit, kokouskutsut, puhelut, muistiinpanot, tehtävät, sopimukset, deadlinet ja muut tiedot automaattisesti yhteen paikkaan. Asiakassähköpostit eivät siis taatusti enää katoa saapuneiden viestien kansioon.
Microsoft on korvannut Skype for Business -palvelun uudella Microsoft Teams -palvelulla, jolla viestittely asiakkaan tai työkavereiden kanssa on entistäkin sujuvampaa ja helpompaa.