Lähdössä lomalle? Katso ohje Poissaolo- ja lomatiedotteen tekemiseen. Katso ohje
Touchpoint on yrittäjän ketterä mobiilivaihde
Touchpoint on helppokäyttöinen puhelinvaihde pienelle yritykselle, pienellä kuukausihinnalla.
Nopeaa asiakaspalvelua
Mobiilivaihteen avulla palvelet nopeasti etkä menetä tärkeitä kontakteja. Asiakkaiden puheluihin vastataan nopeasti ja matkapuhelimella voidaan siirtää puheluja vapaana olevalle työntekijälle.
Helppo hallinnointi 24/7
Pääkäyttäjänä hallinnoit Touchpointin asetuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa. Voit muun muassa lisätä ja poistaa käyttäjiä sekä muokata jonotusasetuksia.
Ole vapaalla huoletta
Touchpoint-sovelluksella voit tehdä loma- ja poissaoloviestit sekä ajastaa ne. Jos asiakaspalvelussa on ruuhkaa tai asiakas soittaa virka-ajan ulkopuolella, puhelu voidaan ohjata tiedotteeseen, vastaajaan tai toiseen numeroon.

Mikä on Touchpoint mobiilivaihde?
Telia Touchpoint on helppokäyttöinen mobiilivaihde pienyrityksen tulevien puheluiden hoitamiseen. Työntekijät saavat käyttöönsä matkapuhelinsovelluksen, jonka avulla he pystyvät helposti hoitamaan puheluita ja ohjaamaan tavoitettavuuttaan.
Miten mobiilivaihde toimii?
Yrityksen työntekijät lisätään Telia Touchpoint -palvelun käyttäjiksi. Käyttäjät saavat käyttöönsä Touchpoint-matkapuhelinsovelluksen, jossa he pystyvät muokkaamaan omaa tilatietoaan sekä näkemään muiden työntekijöiden tilatiedon.
Yrityksen tavoitettavuus ei ole riippuvainen yksittäisten henkilöiden tavoitettavuudesta, vaan soittajia palvelevat kulloinkin vapaana olevat henkilöt.
Asiantuntijat apunasi
Heräsikö kysyttävää palvelusta?
Tilaa Touchpoint
Touchpointin avausmaksu on nyt 0 € (norm. 100 €).
Psst, onko sinulla jo Touchpoint?

Ota kaikki irti Touchpointista
Katso webinaaritallenne, jossa asiantuntijamme Petri Leppänen käy läpi Touchpoint-mobiilivaihteen ominaisuudet, joiden avulla tehostat yrityksesi puhelinpalvelua ja varmistat, että jokaiseen yritykseesi tulevaan puheluun vastataan.
Touchpointin ominaisuudet ja ohjeet
Touchpoint-mobiilisovelluksella työntekijät voivat muun muassa kertoa muille, milloin ovat tavoitettavissa, ja seurata toistensa tietoja. Näin asiakkaasi saa aina mahdollisimman nopeasti palvelua. Katso videolta, miten Touchpoint toimii käytännössä.
Ohjeita Touchpointin käyttäjälle
Asiakastuesta löydät hyödyllisiä neuvoja ja niksejä ohjevideoiden muodossa. Lisäksi Touchpoint-sovelluksen uusimmista ominaisuuksista voit lukea täältä.
Lataa sovellus puhelimeesi