Luo tunnukset Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja saat kahvin ja suklaapatukan R-kioskilta. Rekisteröidy ja lunasta Ärräkoodi! Rekisteröidy
Ajanmukaista asiakaspalvelua
Kun haluat auttaa asiakkaitasi tavoittamaan yrityksesi paremmin puhelimella ja chatilla, nosta katseesi pilveen – nykyaikainen, pilvipohjainen Kontakti M tekee yhteydenotosta jouhevaa.
Tyytyväisemmät asiakkaat
Parempaa asiakaskokemusta asiakkaidesi löytäessä helposti oikeaan palveluun ja saadessa asiansa kerralla kuntoon.
Resurssien helppo hallinta
Reaaliaikainen tilanneseuranta varmistaa puheluiden tasaisen jakautumisen ja nopeat henkilömuutokset.
Raportoinnilla kehitystä
Raportoinnin ja puheluiden tallentamisen avulla yrityksesi voi kehittää ja parantaa toimintaa.
Mikä on Kontakti M?
Kontakti M on nykyaikainen, pilvipalveluna tarjottava asiakaspalveluratkaisu, joka auttaa asiakkaitasi tavoittamaan yrityksesi paremmin puhelimitse ja chatilla. Palvelu soveltuu monenlaiseen asiakaspalveluun, kuten myynti-, huolto- ja helpdesk-palveluun.
Puheluihin ja chatteihin vastataan nopeasti joustavien palveluryhmien ja monipuolisten asiakaskontaktien ohjausominaisuuksien avulla. Hyvä asiakaskokemus voidaan säilyttää tilapäisistä ruuhkista huolimatta mm. tiedotteiden ja jonojen avulla. Monipuolinen raportointi ja kontaktien tallennus auttavat, kun haluat kehittää ja parantaa toimintaa.
Selaimessa toimivan palvelun käyttöönotto on nopeaa ja puhelut voidaan vastaanottaa millä tahansa puhelinpalvelulla tai suoraan selaimeen.
Palvelun keskeiset ominaisuudet
Telia Kontakti M -käyttöliittymä on selainpohjainen, ja mahdollistaa että voit helposti hallita palvelua itse. Palvelu on käytettävissä mobiilipäätelaitteilla. Telia Kontakti M tarjoaa seuraavat palvelut.
- Reaaliaikaiset kanavat puhelu ja chat
- Asiakaspalvelujonot, -ryhmät, ohjaukset ja haku-järjestys
- Selainpohjaiset hallinta- ja asiakaspalvelijan työkalut
- Jonotiedotteiden äänitys ja hallinta
- Puheluiden tallennus
- Tilastot ja tilastotietojen tulostus
- Puheposti
- Puhelinluettelo ja tulevan puhelun yhteydessä luettelotiedon (esim. nimen ja yrityksen) näyttö
Peruspalvelu sisältää kattavasti tarvittavia palveluita ja ominaisuuksia, mutta on aina mahdollista laajentaa ja lisätä palveluvalikoimaa vastaamaan sen hetkisiä tarpeita. Tällä hetkellä on saatavilla seuraavat lisäpalvelut:
- Asiakaspalvelijoiden ajastettu kirjautuminen jonoon
- Monitorointi, räätälöitävät raportit ja valvojan ominaisuudet
- Infokortti puheluiden luokitteluun
- Asiakaspalvelijan web-puhelin
- Välikyselyt, siirto saattaen, neuvottelupuhelut ja valvojan ominaisuudet
- Valikot (IVR)
- Takaisinsoitto
- Lisäpalvelut jonoon
- Erityismaksulliset numerot
- Kampanjasoitot ja soittolistojen hallinta
- Asiakastyytyväisyyskyselyt