ICT-alan lakko aiheuttaa ruuhkia ja viivästyksiä Telialla. Lue lisää

Ajanmukaista asiakaspalvelua

Kun haluat auttaa asiakkaitasi tavoittamaan yrityksesi paremmin puhelimella ja chatilla, nosta katseesi pilveen – nykyaikainen, pilvipohjainen Kontakti M tekee yhteydenotosta jouhevaa.

Mikä on Kontakti M?

Kontakti M on nykyaikainen, pilvipalveluna tarjottava asiakaspalveluratkaisu, joka auttaa asiakkaitasi tavoittamaan yrityksesi paremmin puhelimitse ja chatilla. Palvelu soveltuu monenlaiseen asiakaspalveluun, kuten myynti-, huolto- ja helpdesk-palveluun. 

Puheluihin ja chatteihin vastataan nopeasti joustavien palveluryhmien ja monipuolisten asiakaskontaktien ohjausominaisuuksien avulla. Hyvä asiakaskokemus voidaan säilyttää tilapäisistä ruuhkista huolimatta mm. tiedotteiden ja jonojen avulla. Monipuolinen raportointi ja kontaktien tallennus auttavat, kun haluat kehittää ja parantaa toimintaa.

Selaimessa toimivan palvelun käyttöönotto on nopeaa ja puhelut voidaan vastaanottaa millä tahansa puhelinpalvelulla tai suoraan selaimeen.

Palvelun keskeiset ominaisuudet

Peruspalvelut

Telia Kontakti M -käyttöliittymä on selainpohjainen, ja mahdollistaa että voit helposti hallita palvelua itse. Palvelu on käytettävissä mobiilipäätelaitteilla. Telia Kontakti M tarjoaa seuraavat palvelut.

  • Reaaliaikaiset kanavat puhelu ja chat
  • Asiakaspalvelujonot, -ryhmät, ohjaukset ja haku-järjestys
  • Selainpohjaiset hallinta- ja asiakaspalvelijan työkalut
  • Jonotiedotteiden äänitys ja hallinta
  • Puheluiden tallennus
  • Tilastot ja tilastotietojen tulostus
  • Puheposti
  • Puhelinluettelo ja tulevan puhelun yhteydessä luettelotiedon (esim. nimen ja yrityksen) näyttö

 

Lisäpalvelut

Peruspalvelu sisältää kattavasti tarvittavia palveluita ja ominaisuuksia, mutta on aina mahdollista laajentaa ja lisätä palveluvalikoimaa vastaamaan sen hetkisiä tarpeita. Tällä hetkellä on saatavilla seuraavat lisäpalvelut:

  • Asiakaspalvelijoiden ajastettu kirjautuminen jonoon
  • Monitorointi, räätälöitävät raportit ja valvojan ominaisuudet
  • Infokortti puheluiden luokitteluun
  • Asiakaspalvelijan web-puhelin
  • Välikyselyt, siirto saattaen, neuvottelupuhelut ja valvojan ominaisuudet
  • Valikot (IVR) 
  • Takaisinsoitto 

  • Lisäpalvelut jonoon
  • Erityismaksulliset numerot 
  • Kampanjasoitot ja soittolistojen hallinta
  • Asiakastyytyväisyyskyselyt
 
Pyydä tarjous

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan