Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Takaisin
Vika- ja häiriötiedotteet
Tarkista ajankohtaiset vika- ja häiriötiedotteet.
Matkapuhelinverkon häiriökartta
Katso kartalta ajankohtaiset kännykkäverkon häiriöt.
Kiinteän verkon häiriökartta
Bongaa kartalta ajantasaiset lankapuhelinverkon, kiinteiden nettiyhteyksien ja kaapeli-tv:n häiriöt.
Kuuluvuuskartta ja rakennettavat verkot
Tarkista kartalta Suomen kuuluvuustilanne ja katso missä voit seuraavaksi nauttia Telian verkosta.
Vianrajaus
Eikö toimi? Katso täältä vinkit ensiapuun.
Tee vikailmoitus
Löysitkö vikaa? Kerro siitä meille.
Tietoa kaapeleista
Katso keinot kaapelivaurioiden välttämiseksi ja toimintaohjeet vaurioiden sattuessa.
Ajankohtaiset häiriöt
Tilanne on päällä, mutta toimiin on jo ryhdytty.
29.10.2019 Hybrid -reitittimen WiFi -yhteys katkennut
Tilaa mobiiliverkon häiriötiedotteet
Tilaa Telian mobiiliverkon häiriötiedotteet

Tilaamalla Telian häiriö- ja muutostiedotteet sähköpostitse tai tekstiviestinä pysyt ajan tasalla yrityksenne osoitteisiin kohdistuvien mobiiliverkon tukiasemien häiriötilanteiden etenemisestä.

Telia Yritysportaalin pääkäyttäjänä voit tilata häiriötiedotteet itsellesi tai muille yrityksenne työntekijöille sähköpostina tai tekstiviestinä: 

1. Kirjaudu Yritysportaaliin  
2. Valitse etusivulla oikeasta yläkulmasta Asetukset (⚙️).
3. Valitse Käyttöoikeuksien hallinta > Häiriötiedoteasetukset.
4. Lisää tarvittaessa uusi osoite tai valitse haluttu osoite 📝(Muokkaa) -ikonista.
5. Valitse tiedotteiden vastaanottotapa ja vastaanottaja.
6. Voit rajata tiedotteiden lähetysaikaa, jolloin viestit eivät häiritse öisin.
7. Jos haluat peruuttaa tehdyn tiedotetilauksen, tee sekin Yritysportaalissa.

Eikö Yritysportaali ole tuttu?
Tutustu ja luo tunnukset  

 

Oletko yksityisasiakas? Kuluttajaliittymän omistaja voi tilata häiriötiedotteita kirjautumalla osoitteessa telia.fi/kirjaudu.

 

Etkö löytänyt häiriötiedotetta alueeltasi?