Luo tunnukset Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun ja saat kahvin ja suklaapatukan R-kioskilta. Rekisteröidy ja lunasta Ärräkoodi! Rekisteröidy
eSIM:n käyttöönotto puhelimeen
Voit tilata eSIM:n liittymälle Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa tai asiakaspalvelun kautta, jos olet yrityksen vastuuhenkilö tai asiointipalvelun pääkäyttäjä. eSIM:n tilaaminen asiointipalvelussa edellyttää vahvaa tunnistautumista. Jos sinulla ei ole oikeutta itse tilata palveluita, pyydä yrityksen puhelinasioita hoitavaa henkilöä tekemään tämä puolestasi.
Toimitamme tilauksen jälkeen sähköpostilla ohjeet ja QR-koodin eSIM:n aktivointia varten. Jos tilauksen tekee yrityksen vastuuhenkilö, hän toimittaa saadun QR-koodin työsuhdeliittymän käyttäjälle ja käyttäjä lataa QR-koodin avulla eSIMin laitteeseensa.
Jotta eSIM:n lataus laitteeseen onnistuu, varmistathan, että laite on yhteydessä nettiin esimerkiksi WiFi-yhteydellä.
Jos liittymällä on ollut Mobiilivarmenne, se täytyy rekisteröidä eSIM:n käyttöönoton jälkeen uudelleen.
Samaan laitteeseen voi ladata useamman eSIM:n, mutta vain yksi niistä voi olla aktiivinen.
eSIM:ä tukevien laitteiden määrä kasvaa jatkuvasti, joten käy tutustumassa Telian uusimpiin yrityksille tarjottaviin laitteisiin verkkokaupassamme.
Mikäli haluat tietää olemassa olevan laitteesi eSIM-kyvykkyyden, löydät tarkemmat tiedot laitevalmistajan sivuilta.
Avatessasi liittymää Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa valitse kohdan Valitse SIM-kortti alta vaihtoehto Tilaa uusi eSIM-kortti.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Ota yhteyttä
Soita asiakaspalveluun
PK-yritykset
Palvelemme numerossa sekä Telian että Telia Inmics-Nebulan asiakkaita.
(8,35 snt/puh + 16,69 snt/min)
Suuryritykset
Palvelemme numerossa Telian suuryritysasiakkaita.
(mpm/pvm)
Tallennamme asiakaspuhelut palvelumme laadun varmistamiseksi.
Hallinnoi palveluita ja käyttäjätietoja
Yrityspalvelut
Hallinnoi Telian yrityspalveluita sekä niiden käyttöoikeuksia Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa.
Työsuhdeliittymä
Tarkastele ja hallinnoi työsuhdeliittymääsi kirjautuneena Minun Teliaan.
Lataa Minun Telia -sovellus
iOS-laitteelle
Android-laitteelle
Lähetä viesti
Kirjautuneena
Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun.
Kirjaudu ja avaa chat
Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti
Ilman kirjautumista
Voit myös lähettää viestin yleisellä lomakkeella, jolloin otamme sinuun yhteyttä tarvittaessa.
Lähetä viesti lomakkeella
Asiakaspalvelumme viestintä on keskitetty asiointipalveluun, jonka vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää