VPN-yhteys ei muodostu

Tämä ohje on kuluttaja- ja yritysasiakkaille.

Jos VPN-yhteys ei muodostu, tarkista nämä:

  1. Salasanassa voi olla kirjoitusvirhe. Tarkista salasana tai pyydä yritykseni pääkäyttäjää luomaan se uudestaan.
  2. Laite ei saa yhteyttä VPN-palvelimeen. Tarkista, onko vika laitteen asetuksissa vai internet-yhteydessä käyttämällä toista internet-yhteyttä tai laitetta.
  3. Laitteen asetuksissa tai ohjelmistossa oleva vika. Tarkista lokit. Mikäli käytössä on palomuuri tai jokin muu tietoturvaohjelmisto, se voi estää yhteyden muodostumisen. Ota palomuuri hetkellisesti pois päältä ennen yhteyden muodostamista. Palauta palomuuri takaisin päälle yhteyden muodostumisen jälkeen ja korjaa asetukset tarvittaessa.
  4. VPN-tyyppi ei tunnistu oikein. Poista VPN-asetukset ja luo uudelleen IKEv2-tyyppisenä.
  5. Jos käytössäsi on Windows 10 -käyttöjärjestelmä, syy voi olla WAN Miniport -laiteohjelmissa. Kokeile poistaa IP-, IPv6- ja IKEv2-laiteohjaimet, ja sen jälkeen hakea ne takaisin käyttöön valitsemalla Scan for hardware changes.
Telia Käyttötuki apunasi
Jos tarvitset apua käyttöön ja asennukseen liittyvissä asioissa, soita Telia Käyttötukeen. Palvelemme sinua arkisin klo 8–20 ja arkilauantaisin klo 9–16.30. Voit myös varata asennusajan haluamallesi ajankohdalle.
0600 15 500
2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %)
Lue lisää Telia Käyttötuesta
Lisää samasta aiheesta

Liikkuvan Yritysverkon käyttöönotto

VPN-yhteys muodostuu, mutta liikenne ei kulje

VPN:n kautta ei pääse sisäverkon palveluihin

Etsi ohjeita

Ota yhteyttä

Asiakaspalvelu ja käyttötuki

Varaa soittoaika
Avaa chat


Telian asiakkaat ja ent. Telia Inmics-Nebulan PK-asiakkaat

0200 20 300
Arkisin 8–16 (vikailmoitukset 24/7)
(94 snt/puh + 54 snt/alkava min, alv 0 % + mpm/pvm, jonotus mpm/pvm)


ent. Telia Inmics-Nebulan suuryritysasiakkaat

0600 16 171
Arkisin 9–15
(mpm/pvm)


Käyttötuki

0600 15 500
Ma–pe 8–20, la 9–16:30
(2,50 €/puhelu + 2,50 €/alkava min + mpm/pvm (alv. 24 %))
Tutustu

Minun Telia Yrityksille

Kirjaudu
Rekisteröidy



Minun Telia Yrityksille -asiointipalvelussa voit hallinnoida yrityksesi palveluita ja käyttäjätietoja sekä tarkastella laskuja ja tekemiäsi tilauksia.


Asiointipalvelussa voit myös lähettää meille viestin tai vikailmoituksen, sekä keskustella chatissa asiantuntijamme kanssa arkisin klo 8–16.


Tutustu asiointipalveluun
 

Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

 

Lähetä viesti

Kirjautuneena

Haluatko apua heti? Chat-asiakaspalvelumme on apunasi, kun olet kirjautuneena Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun tai voit myös tunnistautua suoraan chat-palveluun mobiilivarmenteella tai verkkopankkitunnuksilla.
Kirjaudu ja avaa chat

 

Etkö ehdi hoitamaan asiaasi juuri nyt? Jätä viesti kirjautuneena, jolloin voit seurata viestisi käsittelyä.
Kirjaudu ja lähetä viesti


Asiakaspalvelumme kirjallinen viestintä on keskitetty Minun Telia Yrityksille -asiointipalveluun. Tämän vuoksi käytössämme ei ole sähköpostia. Lue lisää

Chat: Arkisin 8–16
 

OSTOSKORISSASI ON TUOTTEITA KAHDESTA ERI KAUPASTA

Verkkokauppamme uudistuksesta johtuen osa yritystuotteistamme ja -palveluistamme on tilattavissa eri kaupasta kuin laitteet, puhelinliittymät ja mobiililaajakaistaliittymät. Siirry tekemään tilauksesi loppuun.

Laitteet ja liittymät
Muut yritystuotteet

OSTOSKORISSASI EI OLE TUOTTEITA

Tilaa jatkuvasti kasvavasta valikoimastamme laitteet, puhelinliittymät sekä mobiililaajakaistaliittymät yrityksellesi.

Siirry kauppaan