numeroinnin harmoniaa
Kun asiakkaallasi on asiaa, tahdot olla tavoitettavissa. Nosta yrityksesi imago uudelle tasolle Telia Cid -yritysnumeroilla,, jotka sopivat kaiken kokoisille yrityksille. Saat kasattua yhtenäisen ja johdonmukaisen puhelinnumeroinnin kaikille työntekijöille kännyköistä ja konttoreista riippumatta. Kuoroon liität tarvittaessa sulavasti vanhan liiton lankaliittymät ja faksit. Palvelua voit täydentää myös Vastausringillä, jolla varmistat, että puheluihin vastaa aina oikea henkilö.
Kun asiakkaasi soittaa saat puhelun pirisemään useammassa puhelimessa
- Yritysnumeroon tulevat puhelut ohjataan 1–3 puhelinlaitteen muodostamaan ketjuun.
- Valmiita ketjuja voidaan määritellä 1–3 ja voit päättää itse, mikä niistä on milloinkin aktiivisena.
- Lisäominaisuuksina Aikaohjaus, Soitonsiirto ja Poissaolotiedote.
- Ohjauksia on helppo muuttaa ja hallinnoida Cid Manager -hallinnointityökalulla.
Yritysnumeroiden hyödyt sinulle

Taatusti tavoitettavissa
Vaikka yrityksen osoite tai puhelin vaihtuisi, yritysnumero pysyy aina samana. Valtakunnallisella ja yhtenäisellä numeroinnilla varmistat, että asiakkaasi saa yrityksesi kiinni aina halutessaan.

Aina oikeaan paikkaan
Kun vaikkapa teatterilipuista iso osa varataan puhelimitse, vaihteen on saatava poimittua kaikki soitot talteen. Ennalta määrätyillä asetuksilla asiakkaasi voidaan ohjata aina oikeaan paikkaan. Varasuunnitelmia rakennat kätevästi monipuolisella puhelunohjauksella.

Työ työnä, vapaa vapaana
Saat ohjattua puhelut niin, että kännykkä näyttää työaikana yritysnumeroa ja vapaa-ajalla normaalia matkapuhelinnumeroa.
Täydennä yritysnumerointia lisäpalveluilla

Vastausringillä puhelin pirisee tasapuolisesti
Palvelu sopii kaikenkokoisille yrityksille. Puhelut yhdistyvät pisimpään vapaana olevalla asiakaspalvelijalle. Näin työkuorma jakautuu tasaisesti kaikille.
- Sisältää max. 3 vastausryhmää, joihin voi liittää 1–15 numeroa.
- Voit hallinnoida itse ryhmiä, ja asiakaspalvelijat voivat poistua ja liittyä niihin tekstiviestikomennoilla.
Tutustu myös näihin

Touchpoint
Tutustu pienyrityksille suunnattuun ratkaisuun asiakaspuheluiden hoitoon.

Palvelunumerot
Tutustu ja tilaa yrityksellesi palvelunumerot, joilla voit laskuttaa asiakkaita heidän saamastaan puhelinasiakaspalvelusta.