Lomalle lähdössä? Katso näppärät vinkit loma- ja poissaolotiedotteen tekemiseen Lue lisää

Käyttämällä sivustoamme hyväksyt evästeiden käyttämisen laitteessasi ja tallentamisen siihen. Lisätietoa saat evästeitä koskevasta tietosuojaselosteesta. Lue lisää

Ajanmukaista asiakaspalvelua

Kun haluat auttaa asiakkaitasi tavoittamaan yrityksesi paremmin puhelimella ja chatilla, nosta katseesi pilveen – nykyaikainen, pilvipohjainen Kontakti M tekee yhteydenotosta jouhevaa.

tämän päivän Asiakaspalveluratkaisu

Kontakti M on kehittynyt asiakaspalveluratkaisu, jossa puheluihin ja chatteihin vastataan nopeasti joustavien palveluryhmien ja monipuolisten asiakaskontaktien ohjausominaisuuksien avulla.

Hyvä asiakaskokemus voidaan säilyttää tilapäisistä ruuhkista huolimatta mm. tiedotteiden ja jonojen avulla. Monipuolinen raportointi ja kontaktien tallennus auttavat, kun haluat kehittää ja parantaa toimintaa.

Selaimessa toimivan palvelun käyttöönotto on nopeaa ja puhelut voidaan vastaanottaa millä tahansa puhelinpalvelulla tai suoraan selaimeen.

Kontakti M:n hyödyt sinulle

Mitä palvelu sisältää

Peruspalvelut

Telia Kontakti M:n käyttöliittymä on selainpohjainen, ja mahdollistaa että voit helposti hallita palvelua itse. Palvelu on käytettävissä mobiilipäätelaitteilla. Telia Kontakti M tarjoaa seuraavat palvelut.

  • Palvelukeskusympäristö ja palvelunumero
  • Palvelun hallinta- ja asiakaspalvelijan työkalut
  • Asiakaspalvelijan responsiivinen työpöytä PC.llä ja mobiili-päätelaitteessa
  • Yhteystiedot
  • Puheluraportit (päivä,viikko, kuukausi, menetetyt puhelut jne)
  • Statistiikka
  • Puhelun siirto
  • Puhepostilaatikko
  • Käyttöliittymässä äänitettävät poissaolo- ja jonotiedotteet
  • Puheluiden välitys ja välipuhelut, puheluiden hallinta
Lisäpalvelut

Peruspalvelu sisältää kattavasti tarvittavia palveluita ja ominaisuuksia, mutta on aina mahdollista laajentaa ja lisätä palveluvalikoimaa vastaamaan sen hetkisiä tarpeita. Tällä hetkellä on saatavilla seuraavat lisäpalvelut:

  • Chat
  • Infokortti
  • Puheluiden tallennus
  • Monitorointi, raportointi ja valvonta
  • IVR-valikot ja takaisinsoitto
  • Asiakastyytyväisyyskysely
  • Kampanjasoitot
  • Ajastettu sisäänkirjautuminen
  • Asiakaspalvelijan Web-puhelin
  • Lisäpalvelut jonoihin

Seuraavat palvelut voidaan liittää Kontakti-M palvelun yhteyteen:

  • Telia VIP

Asiakastarinoita

Euromasterin asiakaspalvelu parantui uudella Kontakti M -asiakaspalveluratkaisulla

Rengasalan jätti Euromaster halusi palvella asiakkaitaan entistä nopeammin ja lisätä asiakaspalvelijoidensa työtyytyväisyyttä. Yritys saavutti tavoitteet Telian Kontakti M -ratkaisulla.

Lue lisää

Asiakaspalveluratkaisu paransi Tumik Oy:n asiakaskokemusta

Tumik Oy otti käyttöön Telian Kontakti M -palvelun asiakaspalvelun parantamiseksi.

Lue lisää